piątek, 28 lutego 2014

Pharmaceris A Multilipidowy krem odżywczy do twarzy

Dziś druga część opowieści z cyklu Pharmaceris A. Tym razem jednak będzie mowa o nieco bardziej treściwej propozycji wspomnianej marki dermokosmetyków aptecznych. Czy sprawdziła się u mnie równie dobrze jak lekka wersja z filtrem, KLIK? Zapraszam.



Producent wskazuje, iż Multilipidowy krem odżywczy polecany do codziennej pielęgnacji skóry nadwrażliwej i podatnej na alergię, z tendencją do przesuszania, łuszczenia i szorstkości. Delikatny krem o wysokiej 8,5% zawartości dermo-lipidów doskonale odżywia i natłuszcza skórę, wzmacniając jej płaszcz hydrolipidowy oraz tworząc skuteczną barierę przed utratą wody i przesuszeniem. Kwas hialuronowy oraz woski roślinne eliminują uczucie suchości i szorstkości. W połączeniu z naprawczymi peptydami regenerują naskórek wyraźnie poprawiając jego elastyczność i gładkość. Zaawansowana naukowo, innowacyjna formuła Immuno-Prebiotic ukierunkowana jest na regulację systemu immunologicznego skóry i łagodzenie podrażnień.  Stymuluje wzrost ochronnej,  fizjologicznej mikroflory naskórka, zmniejszając nadwrażliwość skóry. Aktywnie zapobiega podrażnieniom, zaczerwienieniom, świądowi oraz pieczeniu, wpływając na zdrowy wygląd i stan skóry. Krem szybko się wchłania, nie zatyka porów i nie powoduje powstawania zaskórników. Stanowi doskonałą bazę pod makijaż. Krem jest hipoalergiczny, nie zawiera parabenów, alergenów oraz kompozycji zapachowej.
  Składniki aktywne:
  • formuła immuno-prebiotic - formuła łagodząca podrażnienia i zmniejszająca nadwrażliwość skóry;
  • Leukine-Barrier formula - formuła ukierunkowana na regulację systemu immunologicznego skóry i łagodzenie podrażnień;
  • 8,5% dermo-lipidów - grupa składników odżywczych o właściwościach regenerujących, nawilżających i natłuszczających skórę, tworząca barierę przed utratą wody i przesuszeniem naskórka.

Krem otrzymujemy w 50 ml opakowaniu typu airless. Takie rozwiązanie opakowaniowe jest moim ulubionym. Tubka umieszczona była dodatkowo w kartoniku. Wygląd kosmetyku oceniam jako typowo apteczny, czytelny i schludny. Pompka działa sprawnie, dozując żądaną przez nas ilość kremu. Preparat nie ma zapachu. Konsystencja jest bogata, ale przy tym dość lekka. Krem wchłania się bardzo szybko, pozostawiając na skórze ochronną warstwę. Używałam tego specyfiku głównie na noc celem odżywienia i zmiękczenia cery. Czasem aplikowałam go też na dzień - współgrał z makijażem, nie pozostawiał na skórze tłustej warstwy. Podsumowując, krem sprawdził się u mnie tak samo dobrze jak jego kolega na dzień :) Planuję powrót za rok, w okresie zimowym.
Krem kupiłam w aptekagemini.pl za około 30 zł, także cena na plus, biorąc pod uwagę wysoką wydajność. Znacie ten krem? Jak sprawdził się u Was?

20 komentarzy:

  1. Ja mam tłustą cerę, więc nie dla mnie on... Ale fajnie, że u ciebie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak sprawdziłby się na tłustej cerze :)

      Usuń
  2. Nie uzywalam, ale czytalam, ze dobrze nawilza. Szkoda,ze mam tak malo pojemna szafke w lazience:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i jestem zadowolona :-) również kupuje na aptekagemini.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Na noc bym go chętnie używała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dla mnie ci on, byłby za ciężki. Od jakiegoś czasu nie kremuję się na noc wcale ale to wcale i dobrze mi z tym :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja bym chciała nie musieć używać kremu na noc... Nie da rady niestety :) Buziak

      Usuń
  6. Znam dobre opinie ale sama nie miałam przyjemności używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mojej mieszanej skòry sie by nie nadawal ale fajnie ze u ciebie sié sprawdzil :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od tygodnia nie nakładam kremu na noc. Wieczorny demakijaż kończę na przetarciu twarzy łagodzącym tonikiem Pat&Rub. Po tym jak krem Purritin zafundował mi wysyp na lewym policzku, próbuję na noc jej nie obciążać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym bardzo móc nie używać kremu na noc. Niestety u mnie bez kremu się nie obejdzie.

      Usuń
  9. znam całą seri A i bardzi ją sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wprawdzie całej serii A nie znam, ale również ją sobie chwalę :) Jedynie mleczko do demakijażu mi nie odpowiadało.

      Usuń
  10. Miałam ten krem coś ponad rok temu i niestety go oddałam. Teraz przydał by mi się się i to bardzo bo moja buzia z tłustej stała się sucharkiem i nie mogę sobie z nią poradzić:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno doprowadziłby Twoją cerę do porządku :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.