sobota, 19 marca 2016

PAT&RUB Delikatne mydło z masłem kakaowym

Od czasu ciąży, gdy moja skóra była okrutnie sucha, używam do mycia ciała olejków/kremów oraz naturalnych mydeł w kostce bez drażniących substancji myjących. Skóra jest mi za to niezmiernie wdzięczna! Mam kilka swoich ulubionych produktów, niemniej nowości zawsze kuszą. Dziś opowiem Wam o kostce do mycia z szeregów polskiego PAT&RUB, zapraszam.



Delikatne mydło (110 g/25 zł) KLIK wyprodukowane ręcznie tradycyjną metodą „na zimno” z oliwy z oliwek, oleju kokosowego, masła kakaowego i oleju rzepakowego. Doskonałe dla dzieci i wrażliwców. Niearomatyzowane. Pachnie delikatnie masłem kakaowym. Mydło wytwarzane ręcznie tradycyjnymi metodami. Powstaje z olejów roślinnych. W wyniku reakcji zmydlania olejów roślinnych, powstaje mydło i gliceryna. W mydłach  PAT&RUB wykorzystywane są wszystkie cenne składniki znajdujące się w olejach roślinnych, czyli przede wszystkim wielonienasycone kwasy tłuszczowe, których niedobór może być przyczyną suchości skóry, jak również karoteny i sterole. 
Delikatnie pachnąca kostka jest bardzo delikatna, nawilżająca i natłuszczająca czyli to, co lubię najbardziej. Doskonale nadaje się do mycia całego ciała. Oczyszcza dokładnie, a przy tym łagodnie. Pieni się bardzo delikatnie, jest wydajna. Co tu więcej pisać? Polecam Wam serdecznie, a sama mam ochotę na więcej :)



INCI: Aqua, Brassica Campestris (Rapeseed) Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Sodium Hydroxide, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Ricinus Communis Seed Oil*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.