piątek, 11 marca 2016

Clinique Pop Lip Colour and Primer w odcieniu Party Pop

Jeszcze kilka lat temu do podkreślania ust używałam jedynie błyszczyków. Szminki kojarzyły mi się jako trudne w obsłudze i zarezerwowane dla dojrzałych pań :) W końcu jednak, pod pozorem zaspokojenia babskiej ciekawości, odwiedziłam salon MAC, no i się zaczęło! Pomadki oswoiłam do tego stopnia, że nie używam aktualnie żadnego błyszczyka, no nie licząc Clarins Instant Lip Perfector. Dziś pokażę Wam mój najnowszy nabytek, Clinique Pop Lip Colour and Primer w ciekawym kolorze Party Pop.




Formuła Clinique Pop Lip Colour + Primer (3,9 g/99 zł) powstała na bazie masła shea i murumuru, tworzących elastyczną mieszankę polimerową, zapewniającą ustom skuteczniejsze nawilżanie. Wbudowana baza sprawia z kolei, że kolor gładko rozprowadza się na wargach sprawiając, że stają się one aksamitne w dotyku. Dzięki polimerom kolor pozostaje żywy i intensywny przez cały dzień, gwarantując Twoim ustom pełen stopień krycia oraz gładszy i pełniejszy wygląd.





Sama pomadka skrywa się w plastikowo-metalowym opakowaniu, które bardzo trafia w mój gust. Przed jej aplikacją warto zadbać o stan warg, a przede wszystkim zrobić peeling, aby pozbyć się suchych skórek, które szminka lubi podkreślić. Sama aplikacja przebiega bardzo przyjemnie i bezproblemowo. Kolor nie migruje poza kontur warg, utrzymuje się bez jedzenia i picia do kilku godzin. Przy spożywaniu posiłków pomadka schodzi równomiernie. Formuła z nawilżającą bazą faktycznie przyjemnie pielęgnuje usta, nie wysuszając ich. Mój kolor Party Pop to ciekawy odcień różu, który w zależności od światła, wpada w koral bądź czerwień. Lubię i mam ochotę na więcej! Zobaczcie same!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.