środa, 26 lipca 2017

Vita Liberata Body Blur Instant HD Skin Finish

Latem odsłaniamy więcej ciała. Ręce i twarz dość szybko łapią opaleniznę. Gorzej jest z nogami, przynajmniej w moim przypadku, a sukienkę czy spodenki założyć by się chciało, a tu taka bladość. Rok temu kupiłam rajstopy w sprayu, ale to nie dla mnie. Nierówno je nakładałam i jakoś tak nienaturalnie to wszystko razem się prezentowało. W tym roku Vita Liberata wypuściła na rynek nowość czyli Body Blur Instant HD Skin Finish i... to jest hit!



Body Blur Instant HD Skin Finish (100 ml/179 zł, do końca lipca -50% na drugi produkt marki Vita Liberata z kartą Sephora, stacjonarnie i online na hasło SLONCE17) KLIK odcień medium latte to zmywalny make-up do ciała, który nadaje efekt rozświetlonej, gładkiej i naturalnie opalonej skóry. Natychmiastowy efekt opalenizny pozwala zatuszować drobne niedoskonałości, żyłki lub małe blizny nadając satynowe wykończenie. Jak używać? Produkt można aplikować za pomocą specjalnej rękawicy lub dłoni. Sama praktykuję nakładanie dłońmi, bo przy rękawicy wydajność jednak spada. Należy użyć kilka porcji preparatu (wielkości ziarna grochu), nakładać kolistymi ruchami. Na twarz i dekolt produkt można nanosić palcami lub używając pędzla do podkładu. Należy umyć dłonie ciepłą wodą z mydłem bezpośrednio po aplikacji. Osobiście stosuję Body Blur jedynie na nogi. Skóra po aplikacji tego preparatu zyskuje jednolity koloryt, oraz satynowe, subtelnie rozświetlone i delikatnie opalone wykończenie. Mówiąc w skrócie to taki rozświetlający podkład do ciała. Jak dla mnie to produkt genialny! Używam nałogowo do każdej sukienki, spódnicy czy spodenek. Zauważyłam też, że ten produkt zmywa się dopiero pod prysznicem/w wannie z mydłem, sama woda mu nie straszna, także nawet po rosie można biegać. Polecam gorąco!


INCI: Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Water, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Phenyl Trimethicone, Isohexadecane, Panthenol, Disodium EDTA, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (Beurre), Tocopheryl Acetate, Phenoxyet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.