poniedziałek, 13 lipca 2015

Ministerstwo Dobrego Mydła Półkule kapielowe i Mydło ananas

Ministerstwo Dobrego Mydła to mała, rodzinna manufaktura mydlarska, założona przez siostry - Anię i Ulę Bieluń, w położonym na północnym zachodzie kraju Kamieniu Pomorskim. Dziewczyny oferują porządne, ręcznie wyrabiane mydła i kosmetyki. Dobre surowce, dobre rzemiosło i ciężka praca - to ich tajny plan na sukces :) Jakiś czas temu skusiłam się na małe zamówienie w MDM - wybrałam dwie półkule kąpielowe oraz mydło. Ciekawi jak te produkty sprawdziły się u mnie?

Pierwsze, co cieszy oczy po nadejściu przesyłki z Ministerstwa Dobrego Mydła to spójna całość zapakowana z ogromną dbałością o szczegóły! Wszystko jest bezpiecznie umieszczone w kartonie i już od progu rozpieszcza nos naturalnymi aromatami.



Jako pierwszą zużyłam półkulę kąpielową w wersji Róża z glinką francuską (ok. 60 g/5,50 zł). Produkt to nic innego jak musujący proszek kąpielowy, uformowany w kształt kuli, wypakowany po brzegi odżywczymi dodatkami: różową glinką francuską, olejkiem eterycznym z róży geranium, olejem z dzikiej róży, nierafinowanym masłem shea, olejem ze słodkich migdałów, olejkiem z pestek winogron, pełnym mlekiem i olejem ryżowym. Kąpiel z tą półkulą to sama przyjemność! Korzysta zarówno ciało jak i duch. Po wyjściu z aromatycznej, różanej wody, skóra ciała jest odpowiednio nawilżona, więc nie trzeba dodatkowo używać masła czy balsamu. Piękny, różany zapach i drobno posiekane płatki czerwonej róży koją zmysły i pozwalają się maksymalnie zrelaksować.



Kolejno testom poddałam mydełko w wersji Ananas (ok. 50 g/13,00 zł). To naturalne, ręcznie wytwarzane w niewielkich partiach, wegańskie mydło ze sproszkowanym ananasem wypakowane jest witaminami A i C, potasem, żelazem, fosforem i wapniem. Enzymy owocowe usuwają martwe komórki naskórka i odświeżają skórę, a cukry zawarte w ananasie sprawiają, że piana jest naprawdę duża. Kosmetyczny, atestowany aromat ananasowy jest jednym z naszych ulubionych, totalnie pozytywnych zapachów. Ananas to po prostu duża przyjemność, dla małych i dużych. Mydeł w kostce używam bardzo rzadko, niemniej ta kostka sprawdziła się u mnie wyśmienicie. Świetne oczyszczała moją suchą skórę przyjemną pianą, nie podrażniając jej w ogóle. Muszę nawet zaznaczyć, że po prysznicu ciało było lekko ujędrnione i nie domagało się natychmiastowego nawilżenia. Wydajność określam jako bardzo dobrą, kostka, mimo niewielkich rozmiarów, posłużyła mi niemal miesiąc przy codziennym stosowaniu.




Na koniec mój osobisty ulubieniec i hit czyli półkula kąpielowa Czekolada (ok. 60 g/5,50 g). Tutaj mamy do czynienia z musującym proszkiem kąpielowym, uformowanym w kształt kuli, wypakowanym po brzegi odżywczymi dodatkami: nierafinowanym masłem Shea, olejem ze słodkich migdałów, olejkiem z pestek winogron, pełnym mlekiem i olejem ryżowym. Tak samo jak w przypadku półkuli Róża z glinką francuską, Czekolada to uczta dla ciała i zmysłów. Skóra ciała, po wyjściu z kąpieli, jest maksymalnie wypielęgnowana, a zapach tej kuli to mistrzostwo świata! Sama czekoladowa słodycz, bez grama chemii! Aż chciałoby się zjeść :)



Podsumowując, już planuję kolejne zamówienie u Dziewczyn. Produkty są naprawdę świetnej jakości, na każdym kroku czuje się to zaangażowanie w proces tworzenia tych cudeniek i pasję, którą udało się połączyć z pracą!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.