sobota, 20 lipca 2013

Yes To Blueberries Smoothing Daily Cleanaser

Dziś o produkcie, który wpadł do mojego koszyka w ramach akcji "dobra cena - biorę w ciemno". Cenię sobie produkty z naturalnych surowców. Jakie są wyniki akcji, czy jestem zadowolona? Odpowiedź znajdziecie poniżej, zapraszam na recenzję Kojącego Żelu Oczyszczającego od Yes To Blueberries.


Produkt otrzymujemy w miękkiej 127 g tubie, na której jedyna informacja w języku polskim to "Płyn łagodzący do zmywania twarzy", ot tłumacz miał fantazję:) Reszta informacji na temat sposobu użycia produktu czy spodziewanych rezultatów jest w języku angielskim. Produkt nie zawiera petrolatum i SLS. Składniki są w 95% pochodzenia naturalnego. Zawiera wyciag z jabłka, bogaty w silne antyoksydanty i naturalny kwas alfahydroksylowy (kwas jabłkowy), który pomaga odświeżyć i rozjaśnić skórę. W składzie żelu znalazła się również skórka cytrynowa, która wszelkie zanieczyszczenia będzie trzymac z dala od powierzchni skóry. Po naciśnięciu na tubę naszym oczom ukazuje się dość gęsta, tłusta, biała maź o intensywnym zapachu, którego nie potrafię przyrównać do czegoś innego. Na pewno nie jest to zapach jagód czy borówek i myślę, że nie każdemu przypadnie do gustu. Pachnie jak pozostałe produkty z tej serii, także może ta okoliczność pomoże wam w identyfikacji



Producent zaleca zwilżyć twarz ciepłą wodą, kolejno masować są z użyciem naszego powiedziałabym kremu do oczyszczania by na koniec go zmyć. Dokładnie w ten sposób używałam specyfiku codziennie rano. Muszę powiedzieć, że produkt jest bardzo wydajny, wystarczył mi na 3 miesiące codziennego, porannego stosowania. Krem do oczyszczania nie czynił cudów z moją cerą, ale nie robił jej krzywdy i fajnie ją nawilżał w naturalny sposób. Kupiłam go w Sephorze w promocyjnej cenie - chyba 35 zł, normalnie kosztuje 69 zł. Myślę, że jeśli spotkam go kiedyś w cenie po rabacie to może się skuszę, w cenie regularnej niestety nie. 

Znacie ten produkt? Lubicie? Może polecacie inne pozycje z rodziny Yes To...

4 komentarze:

  1. Lubię tę markę, ale nie próbowałam serii borówkowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz coś polecić z innej serii Yes to...? U mnie w kolejce czekają jeszcze kremy na dzień i na noc z serii borówkowej:)

      Usuń
  2. Mam ten żel :) bardzo go lubię, pozostawia powłoczkę na twarzy i przez to skóra jest nawilżona i przyjemna w dotyku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go polubiłam, ale tak jak i Ty nie kupiłabym go w regularnej cenie.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.