środa, 8 marca 2017

LIQ Ce Serum Night 15% Vitamin E Mask

Małymi kroczkami nadchodzi wiosna! Cieszy mnie ten fakt niezmiernie. Niestety po zimie moja cera, pomimo moich przeróżnych starań, stała się wrażliwa i odwodniona. Jako że produkt marki Liqpharm w postaci serum CC Rich KLIK bardzo przypadł mi do gustu, tym razem postanowiłam spróbować koktajlu ratunkowego dla cery w postaci Dwufazowego koncentratu regenerująco-odżywczego do stosowania na noc.


Zgodnie z obietnicami producenta Serum-maska LIQ Ce (30 ml/ok. 60 zł, dostępna w wybranych aptekach) stosowana regularnie na noc odżywia, regeneruje i zapewnia skórze odwodnionej komfort i właściwe funkcjonowanie. Wysokie stężenie witaminy E (15%) nie tylko ogranicza i spowalnia proces starzenia się skóry, poprzez wychwyt wolnych rodników, ale również poprawia widocznie jej elastyczność i napięcie. Dodatek kwasu hialuronowego i ksylitolu zapewnia długotrwałe nawilżenie i wygładzenie. Skóra po nocy pozostaje doskonale nawilżona, gładka, a podrażnienia złagodzone.

Składniki aktywne:
  • Witamina E 15% – ogranicza i spowalnia proces starzenia się skóry, poprzez wychwyt wolnych rodników, poprawia widocznie jej elastyczność i napięcie..
  • Ksylitol- zapewnia długotrwałe nawilżenie i wygładzenie.
  • Kwas hialuronowy - chroni skórę przed odwodnieniem, zapewnia jej elastyczność i długotrwałe nawilżenie.


Moja przygoda z tym produktem zaczęła się raczej kiepsko. Po użyciu nie odczuwałam żadnego komfortu ani dodatkowego nawilżenia, po prostu nic się nie działo. W pewnym momencie produkt zaczęła używać także moja mama (posiadaczka cery suchej, wrażliwej, alergicznej, 50+) i była nim oczarowana! Doszłam do wniosku, że muszę robić coś nie tak. Prześledziłam dokładnie swój sposób codziennej, wieczornej pielęgnacji i eureka! Stosowałam serum na wilgotną od hydrolatu twarz i to był ten błąd! Serum stosowane na suchą cerę, po zupełnym wchłonięciu się toniku, zaczęło działać tak jak należy! Od razu odczułam obiecywany komfort i odżywienie, a przy dłuższym stosowaniu ogromny wzrost poziomu nawilżenia i ujędrnienie cery! Polubiłam to serum niesamowicie, będę do niego regularnie wracać! Gratuluję marce Liqpharm skomponowania tak genialnego produktu bez zbędnych konserwantów, ulepszaczy i substancji zapachowych!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.