niedziela, 22 stycznia 2017

LIQ CC Serum Rich 15% Vitamin C Boost

Jesienią moja cera stała się szara, brakowało jej blasku i nawilżenia. Postanowiłam wypróbować produkt z witaminą C, która stała się w ostatnim czasie bardzo popularna w kosmetyce, a może po prostu ja wcześniej tych produktów nie dostrzegałam. W każdym bądź razie wybrałam LIQ CC Serum Rich 15% Vitamin C Boost czyli Bogate serum rozświetlające z witaminą C. Jak ta kuracja wpłynęła na stan mojej cery? Odpowiedź znajdziecie poniżej.


Według producenta serum LIQ CC (30 ml/ok. 60 zł, dostępne w wybranych aptekach) dzięki wysokim stężeniom aktywnych składników redukuje proces starzenia skóry oraz chroni przed działaniem niekorzystnych czynników środowiskowych. 15% witamina C zapewnia szybkie pobudzenie syntezy kolagenu, skutecznie neutralizuje wpływ wolnych rodników i wyrównuje koloryt skóry. Aktywność czystej formy witaminy C potęgowana jest przez odpowiednio dobrane stężenia tokoferolu i magnezu, które jednocześnie działają ochronnie, regenerująco oraz odżywczo. Dzień po dniu skóra odzyskuje utracony komfort, blask i witalność.

Składniki aktywne: 
  • witamina C 15% – kwas L-askorbinowy w formie niezjonizowanej zapewnia łatwość przenikania we wszystkie warstwy skóry pobudzając syntezę kolagenu, wyrównując koloryt i rozświetlając cerę. Redukuje szkodliwy wpływ promieniowania UV, pomagając chronić DNA komórek skóry.
  • tokoferol – podwyższone stężenie skutecznie odżywia i regeneruje nawet bardzo suchą skórę. Wzmocnienie ochrony antyoksydacyjnej.
  • magnez - zapewnia silne działanie regeneracyjne.
  • kwas hialuronowy - chroni skórę przed odwodnieniem, zapewnia jej elastyczność i długotrwałe nawilżenie.
Czarna, szklana buteleczka z pipetą skrywa 30 ml serum, które przy codzienny, porannym używaniu wystarczyło mi na dwa miesiące stosowania. Sam preparat ma żelowo-olejową, dość rzadką konsystencję i lekko apteczny zapach, który absolutnie nie drażni i szybko się ulatnia. Potrzeba dłuższej chwili, aby całkowicie się wchłonął. Po kilku dniach stosowania cera staje się bardziej gładka, a koloryt jest równiejszy i jaśniejszy. Przez pierwsze dwa tygodnie stosowania moja cera potrzebowała dodatkowej dawki nawilżenia, więc stosowałam trzy razy w tygodniu maskę nawilżającą na noc. Kolejny okres stosowana Liq CC Serum Rich upływał pod znakiem ogólnej poprawy wyglądu cery - zniknęły wszelkie niedoskonałości i do dnia dzisiejszego nie pojawiają się nowe, a minął miesiąc od zakończenia stosowania tego produktu. Cera nadal jest promienna i gładka, nazwałabym to efektem glow ;) Ten produkt to ogromne odkrycie w mojej pielęgnacji twarzy! Myślę, że produkty z witaminą C na stałe wpiszą się w mój pielęgnacyjny plan, bo efekty stosowania są widoczne szybko, no i utrzymują się długo, także wielkie brawa dla LIQ CC Serum Rich 15% Vitamin C Boost! Znacie ten produkt? Jakie sera z witaminą C polecacie?




INCI: Propylene Glycol, Aqua (Water), L-Ascorbic Acid, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Magnesium Sulfate, Methylparaben, Propylparaben, Polysorbate 20.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.