sobota, 18 stycznia 2014

Rozdanie! Alverde i p2

Dziś chciałabym Was zaprosić do wzięcia udziału w rozdaniu :) Wczoraj miałam urodziny, otrzymałam kilka prezentów, o czym niebawem, a dziś postanowiłam obdarować jedną ze swoich czytelniczek/czytelników. Do zgarnięcia pielęgnacja Alverde: migdałowo-arganowy olejek do włosów, pomadki ochronne w wersji nagietkowej i waniliowo-mandarynkowej oraz dwa glittery p2 z aktualniej kolekcji: złoty 020 get gorgeous! i srebrny 050 end up glamorous!


Warunki udziału w konkursie są dwa. Po pierwsze należy być publicznym obserwatorem mojego bloga, a po drugie należy polubić fanpage bloga na facebooku: KLIK.
 
Dodatkowy punkt otrzymują moje gaduły, oczywiście jeśli zdecydują się wziąć udział w rozdaniu.
 

Konkurs potrwa do 25 stycznia 2014. do godziny 23:00, wyniki ogłoszę w ciągu 3 dni od dnia zakończenia rozdania. Zwycięzca zostanie wybrany w drodze losowania.

Formularz zgłoszenia
Obserwuję jako: ...
Lubię na FB jako: ... (imię i pierwsza litera nazwiska bądź nick)
Jestem gadułą: TAK/NIE
Mój e-mail: ...
 
REGULAMIN KONKURSU
1. Konkurs organizowany jest za pośrednictwem bloga cosmeticinfinity.blogspot.com na zasadach określonych niniejszym regulaminem i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Nagrodę stanowi jeden zestaw kosmetyków Alverde i p2 widoczny na zdjęciu powyżej. Sponsorem nagrody jest autorka bloga cosmeticinfinity.blogspot.com. Nagroda nie podlega zamianie na inną, ani zamianie na ekwiwalent pieniężny.
3. Uczestnicy mają za zadanie pozostawić w komentarzu pod niniejszą notką adres email, być publicznym obserwatorem bloga cosmeticinfinity.blogspot.com oraz polubić fanpage bloga na facebooku.
4. Zamieszczając komentarz, autor tym samym przyjmuje warunki Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie danych osobowych ( Dz.U.Nr.133 pozycja 883).
5. Ostateczny termin zamieszczania komentarzy upływa z dniem 25 stycznia 2014 r., godz. 23.00.
6. Spośród wszystkich udzielonych odpowiedzi wybiorę w drodze losowania jednego zwycięzcę. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 3 dni od dnia zakończenia rozdana r. za pośrednictwem bloga, a nagroda zostanie wysłana pocztą za moim pośrednictwem w ciągu 7 dni kalendarzowych od otrzymania danych adresowych, na które czekam maksymalnie 3 dni od dnia ogłoszenia wyników.
7. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
8. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu (18 stycznia 2014 r.) i obowiązuje do czasu jego zakończenia.

48 komentarzy:

  1. Na początku przyjmij najlepsze życzenia z okazji wczorajszych urodzin. Niech spełnią się Twoje marzenia. :)
    Obserwuję jako: nika88
    Lubię na FB jako: One more dress
    Jestem gadułą: NIE
    Mój e-mail: one-more-dress@wp.pl
    Piękne te lakiery z p2!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Ania
    Lubię na FB jako: Anna W
    Jestem gadułą: Nie
    Mój e-mail: hempafulkolandia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego !
    Obserwuję jako: Paulina Brozowska
    Lubię na FB jako: Paulla Beauty
    Jestem gadułą: NIE
    Mój e-mail: paulla.broz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: deedee_1
    Lubię na FB jako: Martyna R.
    Jestem gadułą: NIE
    Mój e-mail: marti8991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczności urodzinowe przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. buziaki urodzinowe :***
    najlepszego Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a spróbuje szczęścia, a co :D

      Obserwuję jako: Obsession
      Lubię na FB jako: Kaska W. i Obsession
      Mój e-mail: .obsession@onet.com.pl

      Usuń
  7. Kochani, życzę powodzenia!!!

    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: sauria80
    Lubię na FB jako: sauria80world
    Jestem gadułą: Nie
    Mój e-mail: sauria@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nagrody :)
    Życzę wszystkim powodzenia!
    Najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  10. życze powodzenia w rozdaniu :) !
    Ciekawi mnie ten olejek alverde :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O olejku Alverde pisałam jakiś czas temu, także możesz sobie poczytać :)

      Usuń
  11. moc całusków urodzinowych Kochana :*******
    i powodzenia wszystkim biorącym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: lacquer-maniacs
    Lubię na FB jako: Sylwia B.
    Jestem gadułą: NIE
    Mój e-mail: lacquermaniacs@gmailc.om


    Wszystkiego naj!!! I dalszej satysfakcji z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: crolin11180
    Lubię na FB jako: KAROLINA J
    Jestem gadułą: NIE
    Mój e-mail: karolina.jaranowska@wp.pl

    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: katarzyna.marika
    Lubię na FB jako: life in dots
    Jestem gadułą: NIE
    Mój e-mail: katarzyna.marika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o życzeniach! Ale ze mnie gapa -.-

      Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin! Spełnienia wszystkich marzeń :)

      Usuń
  15. Wszystkiego naj... z okazji urodzin Kochana:*

    Obserwuję jako: 88kokosek88
    Facebook: tak Justyna C.
    Gaduła: tak
    email: justys_oczko@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. sto lat, sto lat, niech żyje nam! :)
    U Ciebie już raz mi się poszczęściło, więc należy dać szansę innym, choć nie powiem kąski smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsze życzenia urodzinowe dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako:myś pyś
    Lubię na FB jako:Aleksandra B
    Jestem gadułą: NIE
    Mój e-mail:babskie.sprawy1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Magdalena N.
    Lubię na FB jako: 30plus Beauty blog
    Jestem gadułą: NIE
    Mój e-mail: 30plusblog@gmail.com
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) to tak jak ja jesteś koziorożcem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego :-)
    Obserwuje jako Weronika Wroblewska
    Jestem gadula , ale nie mam facebooka :-)
    Moj mail to kreska333@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

  21. Obserwuję jako: Klaudia She-wolf
    Lubię na FB jako: She - wolf i Klaudia T.
    Jestem gadułą: NIE
    Mój e-mail: i.am.a.she.wolf@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Najpierw spóźnione życzenia urodzinowe! Wszystkiego, co najpiękniejsze, spełniania wszystkich [ zwłaszcza kosmetycznych! ] marzeń i mnóstwa uśmiechu :)

    Obserwuję jako: M.
    Lubię na FB jako:Magdalena B.
    Jestem gadułą: TAK :D
    Mój e-mail: magdanawakacjach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego dobrego, Daga :* Niechaj dopisuje Ci zdrowie, cierpliwość i zapał!

    OdpowiedzUsuń
  24. Spóźnione życzenia urodzinowe - wszystkiego co najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Spóźnione ale jak najbardziej szczere życzenia kochana:) Sto Lat...

    szkoda, że trzeba być lubisiem, bo nie mam FB:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Mogę zrobić wyjątek - zamiast lubisia na FB możesz dodać mnie do obserwowanych na bloglovin :)

      Usuń
    2. O, serio? no to grzech nie skorzystać, dziękuję:)

      obserwuję jako IVONA
      bloglovin: IwonaB
      nie jestem gadułą
      adres: iwona1216@onet.pl

      buziak:)

      Usuń
  26. Obserwuję jako: Puszysława Kot
    Lubię na FB jako: Puszysława
    Jestem gadułą: NIE
    Mój e-mail: puszyslawa@gmail.com

    Rety, przeglądałam post z zakupami i prezentami urodzinowymi. Wow!

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Kosmetyczna Maniaczkaa
    Lubię na FB jako: Dominika M
    Jestem gadułą: NIE
    Mój e-mail: kosmetyczna_maniaczkaa@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Banshee Madness
    Lubię na FB jako: Banshee Madness
    Jestem gadułą: NIE
    Mój e-mail: banshee.89.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Zachciewajki kosmetyczne
    Lubię na FB jako: Zachciewajki kosmetyczne
    Jestem gadułą: NIE
    Mój e-mail: zachciewajki.kosmetyczne@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: Camille
    Lubię na FB jako: Kamila K.
    Jestem gadułą: NIE
    Mój e-mail: camillebeauty123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Joanna K
    Lubię na fb jako: Joanna Justyna Kida
    Jestem gadułą: NIE
    Mój e-mail: kidajoanna1388@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: Sekrety naszego piękna
    Lubię na FB jako: Katarzyna Ł.
    Jestem gadułą: NIE
    Mój e-mail: kaasiczkaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Serenitka B
    Lubię na FB jako: Monika B
    Jestem gadułą: NIE
    Mój e-mail: akasha162@onet.eu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.