niedziela, 26 stycznia 2014

Essie Ethernal Optimist i Essie A Cut Above

Przygodę z lakierami Essie dopiero zaczynam, ale już wiem, że będę systematycznie powiększać swoją kolekcję :) Dziś zapraszam na prezentację koloru Ethernal Optimist ze stałej oferty i A Cut Above z glitterowej serii luxeffects. Ethernal Optimist to iście pudrowy róż, bardzo ładny i delikatny. W słońcu wygląda bardziej jak nude, jednak w rzeczywistości to róż. Kryje przy dwóch warstwach. A Cut Above to bezbarwna baza, w której pływa cała masa sześciokątów i mniejszego brokatu w stonowanym różowym kolorze. Zapraszam do oglądania, dajcie znać, co myślicie o tym mani.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

60 komentarzy:

  1. Ethernal Optimist jest piękny :)
    Idealny wręcz! Rozważę zakup, bo takiego koloru w swojej kolekcji nie mam.
    Bardzo ładnie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się zastanawiać :) Wpisany na listę!
      Na Twoich paznokciach prezentuje się świetnie :)

      Usuń
    2. Dzięki :) Prawidłowo, Ethernal Optimist polecam gorąco.

      Usuń
  2. Przepięknie wyglądają na twoich paznokciach : ) Essie jednak przebija inne lakiery ; ) Ile za nie dawałaś? Bo wiem ,że do tanich nie należą . Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ethernal Optimist kosztował niecałe 30 zł, a A Cut Above 17 zł :)

      Usuń
  3. to niesamowite, jak eternal wygląda u różnych osób różnie się prezentuje. u mnie zdecydowanie blado. a top śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ethernal Optimist zmienia wygląd w zależności od światła. Top jest piękny, to prawda :)

      Usuń
  4. Prześliczny duet, świetny efekt :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny duet:) Eternal optimist jest na mojej liście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. NIe mój kolor, ale efekt świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta błyskotka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo ucieszył jej widok na allegro w cenie 17 zł :)

      Usuń
  8. Fajnie razem wyglądają :) jakby dla siebie stworzone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Top musi dołączyć do mojej gromadki, jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. w buteleczce ten brokatowy wygląda obłędnie... ale jak ja się zawiodłam widząc go na paznokciu... strasznie traci urok ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, nie bądź taka krytyczna ;P Mnie efekt w zupełności zadowala.

      Usuń
  11. tak jak sie podziewałam, top przepiękny <3
    mam podobny z Avon :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To Avon ma takie cudeńka? Dawno nie przeglądałam ich oferty.

      Usuń
  12. Ethernal Optimist ma świetny odcień, taki neutralny i idealny na co dzień. Z topami mam tak, że zachwycam się nimi, gdy są w buteleczce, a na paznokciu efekt rzadko kiedy do mnie trafia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do neutralności Ethernal Optimist. Myślę, że gdyby nałożyć 2 lub 3 warstwy glitterka to efekt byłby bardziej intensywny. Mnie jednak na takim nie zależało.

      Usuń
  13. Ethernal Optimist piękny nudziak, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brokat jest przepiękny, przydałby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  15. W słońcu Essie wygląda nawet na lekko pomarańczowy. Strasznie podoba mi się to połączenie Eternal Optimist i brokatu Essie. Eternal jest na mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem o pomarańczu nie ma tutaj mowy. Połączenie jest udane, zgadzam się :)

      Usuń
  16. Bardzo ładnie się razem prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na tych zdjęciach wygląda trochę... hmmm... staroświecko? taki lakier z dawnych czasów :) nie wiem, czemu mi się tak kojarzy, może w dzieciństwie kobiety macały mnie paznokciami pomalowanymi w ten sposób :P różu tu nie widzę, ale pewnie ciężko było uchwycić dokładnie ten odcień. Nie mówię nie, choć ostatnio lubuję się w szarakach i innych lakierach spod ciemnej gwiazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcień było strasznie ciężko uchwycić i widzę, że nie do końca mi się to udało ;) Kolor oceniłabym bardziej jako taki uniwersalny i schludny. Szaraki też lubię ;)

      Usuń
  18. Ethernal Optimist bardzo wpadł mi w oko! Faktycznie wygląda nieco nude, uwielbiam takie odcienie pudrowego, lekko brudnego różu, który na ogół dobrze się komponuje z moją karnacją :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne, zwłaszcza glitter

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny duecik, glitter jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kuszą mnie lakiery z Essie. Ale nie wiem jaki kolor wybrać jako pierwszy zakup, żebym była zadowolona :) Coś polecasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze essie to czarny licorice i biały blanc. Nie wiem co lubisz, w jakich odcieniach dobrze się czujesz?

      Usuń
  23. Eternal również mam i podoba mi się bardzo - ubytek w buteleczce jest spory :D Dla mnie to elegancja i idealna opcja odpoczynku od mocniejszych kolorów. W sumie, dawno go nie nosiłam, natchnęłaś mnie chyba do kolejnego mani :> Chociaż nie, czekaj, najpierw muszę przetestować wszystkie moje piaseczki :))
    Top jest piękny! I chociaż raczej nie zdarza mi się przyozdabiać paznokci (leń, leń, leń ;)), to chętnie przygarnęłabym go sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam go na Twojej liście :) Pokazuj szybko pozostałe dwa piaseczki! Pokrycie płytki warstwą glittera nie nazwałabym zdobieniem :P To właśnie wersja dla leniwców, do których i ja się zaliczam :)

      Usuń
    2. A dla mnie każda wariacja, która wychodzi ponad standardowy mani (jeden kolor na wszystkich paznokciach :P) jest formą zdobienia :D

      Usuń
  24. Ładnie się razem komponują.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne kolory, takie nieoczywiste, a połączenie dodatkowo nadaje im charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A Cut Above uwielbiam :) A Ethernala jeszcze nie mam, ale jest na chciejoliście :) A duet bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. znakomita kombinacja <3 swietnie razem wygládajá ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Za brokatami nie przepadam ale ten drugi trafił w mój gust,śliczny jest...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.