niedziela, 8 grudnia 2013

Yes To Blueberries Intensive Moisturizing Night Repair Cream

W ostatnim poście pokazywałam krem z serii Yes To Blueberries na dzień. Dziś o jego koledze na noc. Zapraszam do poczytania.
 
 
Krem nawilżający intensywnie regenerujący łączy w sobie antyoksydacyjne właściwości bogatych owoców ze specjalnymi składnikami, które pomogą zwalczać pierwsze oznaki starzenia. Ponadto pomaga poprawić jędrność skóry, a dodatkowo chroni ją i odżywia. Główne składniki pochodzenia naturalnego to:
  • sok z jagód - bogaty w przeciwutleniacze, m.in. witamina C, które pomagają w walce z wolnymi rodnikom, które mogą spowodować uszkodzenie mikrostruktury skóry;
  • masło shea - utrzymujący wilgoś w skórze emolient, który wygładza i nawilża skórę;
  • ekstrakt z noni - ekstrakt z egzotycznych owoców, który pomaga uspokoić, skórę i chronić ją od niekorzystnych warunków środowiskowych;
  • olej z nasion słonecznika - pomaga skórze zachować wilgoć i nawilżenie, zapewniając barierę ochronną na powierzchni skóry.
 
Krem zamknięto w wygodnym opakowaniu typu airless z pompką. Szata graficzna produkt jest miła dla oka, przy czym większość informacji jest w języku angielskim. Konsystencja kremu jest dużo bardziej gęsta niż tego na dzień i bardziej tłusta, ale szybko się wchłania i pozostawia na skórze przyjemną powłoczkę. Zapach jest tożsamy z zapachem kremu na dzień.
 
 
 
Powyżej porównanie konsystencji kremów na noc (niżej) i na dzień (wyżej).
Krem sprawdził się u mnie równie dobrze jak krem na dzień, przy czym dzisiejszy bohater ma silniejsze właściwości nawilżające i natłuszczające. Co do ujędrnienia to jest ono zauważalne, ale nieco słabsze niż w przypadku dzienniaka. Jedyny minus kremu jest taki, iż czasami podrażniał moje naczynka znajdujące się na szczytach kości policzkowych. W związku z powyższym przed nałożeniem kremu traktowałam całą twarz wodą termalną Uriage i problem zniknął. Myślę, że spotkamy się z tymi kremami ponownie za jakiś czas. Mam też chęć na wersję marchewkową. Znacie może? Produkt kupiłam w Sephorze za około 30 zł - podczas promocji, które często obejmują asortment Yes To...
 

31 komentarzy:

  1. krem ma bardzo ciekawy skład:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale przyznaję, że zaciekawiłaś mnie tą serią. Nawet nie wiedziałam, że ją mają w Sephorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam...przyznajé bo u nas nie ma Yes to..serii ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak już pisałam, kosmetyki tej marki kojarzę z blogosfery.
    Do Sephory chodzę bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Moim zdaniem warto się im przyjrzeć z bliska :)

      Usuń
  5. Chyba skuszę się na któryś z tych kremów przy następnej promocji w Sepho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pewnie pomadkę zgarnę do tego, bo je miło wspominam :)

      Usuń
    2. Pomadkę mam, jest całkiem niezła :)

      Usuń
    3. Też Blueberries? ja używałam marchewkowej i takiej żółtej jeszcze, nie pamiętam z czym ona była ;)

      Usuń
    4. Nie,Yes To Carrots Color Balm w kolorze rosy bloom :) Delikatnie podbija kolor ust.

      Usuń
  6. zaciekawilas mnie tymi kremami, nawet wczoraj ogladalam je w sephorze, ale nie moglam sie zdecydowac...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusisz tak mocno, że będę wypatrywała promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłabym chętnie, bo tyle się o nich naczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisałam w poprzednim poście, że lubię ich kosmetyki :) Muszę się przyczaić na ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. coraz bardziej interesuje mnie ta seria:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna jestem zainteresowana kosmetykami Yes to..., ale dość rzadko zaglądam do Sephory, stąd pewnie o nich zapominam. Może kiedyś w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już po twoim ostatnim poście czuję się skuszona tymi kremami :-)
    Na marchewkową serię również mam chrapkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Konsystencja wygląda bardzo ciekawie. Szkoda tylko, że naczynka go nie za bardzo polubiły. Na policzkach mam z nimi problem, więc krem może mnie podrażniać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do naczynek to może być różnie :/ Lepiej wziąć próbkę i przetestować.

      Usuń
  14. fajny, szkoda, że gliceryna mnie chyba zapycha. Nie mam jeszcze pewności, ale wszystko na to wskazuje :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.