czwartek, 5 grudnia 2013

Yes To Blueberries Intensive Firming Repair Moisturizer

Do pielęgnacji twarzy staram się przykładać szczególnie. Wybieram kosmetyki naturalne bądź apteczne o przyjaznym składzie. Stawiam na porządne nawilżenie. Dziś o kremie na dzień amerykańskiej marki Yes To Blueberries. Zapraszam na recenzję.
 
 
Krem łączy antyoksydacyjne właściwości bogatych owoców ze specjalnymi składnikami, które pomogą zwalczać pierwsze oznaki starzenia. Pomaga poprawić jędrność skóry, chroni skórę i odżywia ją. Konsystencja kremu jest nietłusta, a przy tym dość bogata. Główne składniki pochodzenia naturalnego to:
  • jagoda - bogata w przeciwutleniacze, m.in. witamina C, które pomagają w walce z wolnymi rodnikom, które mogą spowodować uszkodzenie mikrostruktury skóry;
  • bawełna organiczna pomaga zwiększyć naturalną produkcję kolagenu i odmłodzić skórę; badania kliniczne dowodzą, że sprzyja gojeniu skóry w 7 dni;
  • aloes - zapewnia nawilżenie, działanie kojące oraz goi uszkodzoną starzeniem skórę;
  • olej z oliwek - bogaty w kwas oleinowy i skwalen identyczny ze skórą, aby pomóc zregenerować komórki skóry, funkcje ochronne i naprawcze oraz zatrzymać wilgoć w skórze.
 
Krem zamknięto w 50 ml opakowaniu typu airless z wygodną i sprawną pompką. Podkreślałam już nie raz, że takie rozwiązanie lubię najbardziej, jest bardzo higieniczne i wygodne. Muszę wspomnieć o zapachu kremu - jest dość intensywny i ciężko określić, z niczym mi się nie kojarzy. Trzeba po prostu sprawdzić go przed ewentualnym zakupem. Jedyna wskazówka z mojej strony jest taka, że wszystkie kosmetyki z serii Yes To Blueberries pachną identycznie.
 
 
Krem sprawdził się u mnie dobrze - nawilżenie utrzymywało się przez cały dzień. Produkt nadaje się pod makijaż, nie jest tłusty i szybko się wchłania, tworząc na twarzy delikatny, ochronny film. Ostatnimi czasy jednak temperatura na zewnątrz obniżyła się i musiałam dopomóc kremowi poprzez stosowanie po niego serum. Co do odmłodzenia skóry to nie potrafię tego jednoznacznie ocenić, ponieważ nie mam jakiś strasznych zmarszczek. Produktowi należy jednak oddać to, że skóra po około 2 miesiącach regularnego używania stała się bardziej jędrna i taka jakby zbita, także oceniam krem jak najbardziej na plus. Niebawem na blogu pojawi się recenzja kremu na noc z tej samej serii., także zainteresowanych już dziś zapraszam. Produkt kupiłam w Sephorze za około 30 zł - podczas promocji, które często obejmują asortment Yes To...
Znacie serię Yes To Blueberries? Jak ją oceniacie?

 

46 komentarzy:

  1. Miałam z tej serii roll on pod oczy, który uwielbiałam :) Starczył mi prawie na rok codziennego używania, świetnie rozjaśniał cienie pod oczami i pomagał mi się rano budzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to chyba też sie na coś takiego skuszę.

      Usuń
    2. Dziewczyny, polecam szukać na promocji w Sephorze, podobnie jak Ty, Infinity, znalazłaś swój krem. Standardowa cena tego roll onu to 99 zł, ja kupiłam go za 30 :)

      Usuń
    3. Kupuję te produkty tylko i wyłącznie podczas promocji :]

      Usuń
  2. Wiele razy widziałam te serie na półce i przymierzałam się do zakupu, ale zawsze coś mnie od tego odwodziło. Widzę że niepotrzebnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czasie promocji warto sie skusic i cos wyprobowac.

      Usuń
  3. Brzmi obiecująco. Muszę sobie obejrzeć tą serię przy następnej wizycie w Sephorze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Markę znam tylko z blogosfery.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że będę musiała się im bacznie przyjrzeć i poczekać na taką fajna promocję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. być może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam firmę, ale nie miałam nic od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kuszą mnie produkty tej marki, niestety w Austrii nie mam do nich dostępu...
    A bardzo chętnie wypróbowałabym ten kremik :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Austrii nie ma tej marki? Pewni są za to inne fajne rzeczy :)

      Usuń
    2. No właśnie nie ma jej ani w Austrii, ani w Niemczech... ;)

      Usuń
  9. ciekawy produkt, czekam na recenzję kremu na noc:)

    OdpowiedzUsuń
  10. z tej serii jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mialam nic z serii jagódkowej, ale mialam z marchewkowej jeden z moich ulubiencow - krem do mycia twarzy ;) Musze przetestowac koniecznie ta i inne serie bardziej , bo chyba wiecej perełek mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi bardzo fajnie, miałam dwa produkty z Yes to Carrots i one niestety były mocno przeciętne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie znam totalnie produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja najbardziej lubię krem z Ziaji ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info, bo ja z Ziaji kompletnie nic nie znam :)

      Usuń
  15. nie mialam nic z Yes to, choć zawsze przegladam te produkty w sephorze

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawość mą rozbudziłaś :) Krem zapowiada się ciekawie, jeśli trafię na niego w takiej promocji, to wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam :) Tylko poniuchaj najpierw, bo zapach jest bardzo intensywny.

      Usuń
  17. Que maravilla. Las fotografias trasmiten, son geniales. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, es genial, te invito visitar el mio y si te gusta espero que te hagas seguidora.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna cena w promocji:) mam swoich pod ocznych ulubiencow,ale ten mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam, że podczas promocji ceny tej marki są tak atrakcyjne. Muszę się na coś zaczaić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej firmy choć czytam o niej same pozytywne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałąm nigdy nic z tej firmy, ale kojarzy mi się z niezłymi składowo nawilżaczami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja znam marchewki, które bardzo lubię :]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.