niedziela, 17 listopada 2013

Nówelaski

Dziś przychodzę do Was z krótkim postem w temacie nowości, jakie w ostatnim czasie wpadły w moje ręce. Chciałam Was również poinformować, że niebawem na blogu pojawi się pierwszy konkurs z bardzo przyjemną, kosmetyczną nagrodą, także bądźcie czujne :)
 


Pierwsze nowości to bardzo miła niespodzianka od PAT&RUB - olejek rozświetlający, mleczna mgiełka relaksująca, regenerujące serum do ust i okolic oraz limitowane masło otulające do ciała. Serum do ust już stosuję, zdradzę Wam tylko, że to bardzo ciekawy preparat :) Jesteście szczególnie ciekawe któregoś z powyższych produktów?



Świeca w puszce Jelly Belly o zapachu Very Cherry to wygrana na facebookowym profilu Sylluni, natomiast nawilżająca muffinka do kąpieli Bomb Cosmetic w wersji Truskawkowe Marzenia to już miły gest ze strony sklepu Homedelight. Muszę w końcu wygospodarować chwilę czasu na relaksująca kąpiel w towarzystwie muffinki, w której składzie  między innymi masło shea i olejek rumiankowy :) Dam Wam znać jak ten produkt sprawdzi się u mnie.



Ostatnie nowości to skutek wizyty w SP. Do koszyka wpadła woda termalna Uriage. To już moje drugie opakowanie, niebawem recenzja. Nabyłam również piankę do mycia twarzy Pharmaceris, jednak tym razem wybrałam tę w wersji N czyli wzmacniającą naczynka, na zimę będzie jak znalazł. Mam nadzieję, że sprawdzi się u mnie równie dobrze, jak jej siostra w wersji A, która pokazywałam tutaj.  Skusiłam się również na maskę do włosów Biovax z nowej linii Naturalne Oleje, pokładam w niej spore nadzieje.

Na tym kończę swój krótki post, życzę Wam miłego, niedzielnego wieczoru :)

50 komentarzy:

  1. o nieeee masz masło otulające, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Paczuszka z P&R bardzo zacna...zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. produktów Pat&Rub zazdroszcze, bo bardzo bym chciala je spróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PAT&RUB ma swoich szeregach sporo wspaniałych produktów, to prawda :)

      Usuń
  4. ciekawa jestem serum do okolic oczu i ust

    OdpowiedzUsuń
  5. Masło otulające mam na swojej liście zakupowej.
    Wodę Uriage również kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. same fajne rzeczy :]
    +10 do zimowego otulania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii na temat maski Biovax. Od dawna rozważam jej zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  8. same smakołyki *.* masło z serii otulającej czeka na mnie w PL.. uwielbiam ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach serii otulającej P&R jest cudny, zgadzam się :)

      Usuń
  9. o, maskę z biovax kupiłam i ja, były na promocji, do tego dorzuciłam mgiełkę do włosów też z tej firmy( do włosów blond), a pech chciał, że farbowałam dziś włosy i niestety blond nie wyszedł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedobrze :/ Nad mgiełką też dumałam, ale w końcu nie wzięłam.

      Usuń
  10. Masełko otulające bardzo lubię , balsam do rąk również w uzyciu:) same cudowności u Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam do rąk już do mnie leci, także będę się smarować non stop :)

      Usuń
  11. Świeca wygląda bardzo milutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I musze Ci powiedzieć, że równie milutko pachnie :)

      Usuń
  12. O jakie miłe nowości. :)) Niech Ci dobrze służą. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości :) Wodę termalną bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne nowości :) Podoba mi się olejek rozświetlający i muffinka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne zakupy!!! Ja też ostatnio zaszalałam w Pat& Rub ;-)
    Najbardziej ciekawa jestem mlecznej mgiełki P&R, pianki Pharmaceris i maski Biovax. Będę wypatrywać recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajniutkie nowości :-)
    Cudeńka z Pat&Rub - nic dodać, nic ująć :-)
    Uriage uwielbiam, a pianki z serii N jestem ciekawa, czy spisze się tak dobrze, jak A, którą sama bardzo lubię :-)
    Maskę Biovax dziś zastosowałam po raz pierwszy, ale z serii wzmacniającej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskę z serii wzmacniającej Biovax znam i lubię :)

      Usuń
  17. pat&rub! <3 ohhhh, też chcę! :P ale pojechałam im za samoopalacz i mnie nie lubią ;D
    daj znać jak wrażenia z używania tej świeczki, bo kurcze kusi mnie niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeczka pachnie bardzo przyjemnie i dość intensywnie :)

      Usuń
  18. mam nadzieję że kiedyś wpadnie mi coś z Pat&Rab, mam tą maskę z Biovax i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masełko otulające musi chyba świetnie pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Olejek rozświetlający jest bardzo intrygujący :)
    Zapraszam do siebie http://clavelena.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Otulające masełko używam od kilku dni, ale już jestem w nim zakochana po uszy :) Sądziłam, że konsystencja będzie taka, jak ta z pozostałych linii, ale mam wrażenie, że jednak się różni. Z korzyścią dla otulenia :)
    Ponadto ciekawa jestem maski z Biovax. Ja kończę właśnie serię z keratyną, dziwna to była relacja, ale ostatecznie mogę rzec, że przekonała mnie do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełko jest świetne, zgadzam się :)
      Co do maski Biovax to musi chwilkę poczekać w kolejce, ale recenzja na pewno się pojawi :)

      Usuń
  22. Same smakołyki, szczególnie P&R, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy ja się w końcu skuszę na kosmetyki P&R? Wyglądają tak apetycznie, zwłaszcza te regularnie pojawiające się nowe edycje! Nowa maseczka z Biowax też mnie kusi, zwłaszcza, że ich odżywki służą moim włosom. Będę czekała na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinia na pewno się pojawi :) Co do P&R to u mnie aktualnie trwa konkurs z tą marką, do wygrania masło otulające :)

      Usuń
  24. Miałam próbkę olejku rozświetlającego i mam kolejny na liście chciejstw. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.