czwartek, 28 listopada 2013

Rimmel Salon PRO 711 Punk Rock i Wibo WOW Effect Matte Glitters 1

Dziś szybki post lakierowy. Grafit z Rimmel PRO w kolorze Punk Rock to mój trzeci egzemplarz z tej serii. Bardzo lubię lakiery Rimmel Salon Pro. Mamy tutaj do czynienia z szerokim pędzelkiem, dość gęstym lakierem i kryciem już przy pierwszej warstwie, choć ja z przyzwyczajenia nakładam dwie. Glitter Wibo WOW Effect Matte z numerkiem 1 to przezroczysta baza z zatopionymi delikatnymi, złotymi płatkami brokatu, która po wyschnięciu staje się matowa. Mnie osobiście taki matowy efekt nie przekonuje, w związku z czym potraktowałam go topem Essie Good To Go i od razu bardziej ucieszył me oko. Zapraszam Was do zerknięcia na ten duet, który według mnie prezentuje się znakomicie. Aha, całość wytrzymała na paznokciach bez szwanku cztery dni, także dość długo. Regularna cena emalii to około 19,00 zł w przypadku Salon PRO i około 7,00 zł w przypadku glittera Wibo. Zdjęcia celowo wykonywałam w różnym świetle celem ukazania koloru lakierów. W związku z trwającą do końca dzisiejszego dnia promocją na kolorówkę w Rossmannie rozważam zakup glitterka w wersji srebrnej. Jak Wam się podoba?



 


71 komentarzy:

  1. mam en lakier z Rimmela w kolorze Punk Rock i jestem nim zachwycona:) w połączeniu z złotym wygląda również pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bylam dziś w rossmannie i wszystko przebrane :( z rimmelkami bardzo sie polubiłam :) i świetne polaczenie tych dwóch lakierow. Ciekawe jakby ten mat wygladał ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi natomiast udało się wczoraj wieczorem dorwać glitter w wersji srebrnej :] Postaram się pokazać glitter w wersji mat.

      Usuń
  3. Szukałam Punk Rock wczoraj, ale już nie było :( Pocieszyłam się podobnym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam swój egzemplarz już kilka miesięcy temu.

      Usuń
  4. Kupiłam to złotko Wibo, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne połączenie czerni ze złotem! :) Kupiłam ten brokat z Wibo i też będę go przymalowywać lśniącym topem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj pékne to zlotko! bardzo bym je chciala :)
    Slicznie to razem wygláda

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym złotem wygląda świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zaciekawiłaś mnie tym matem, zastanawiam się jakby wyglądał bez Essie jako toppera. Pociągnęłabym jeszcze jedną warstewkę złotka ale Twój duet bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega :) Punk Rock bardzo szybko zniknął z półek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Punk Rock jest świetny i zdaje się, że bardzo popularny :)
    Matowy glitter z Wibo to doskonały wybór, świetnie się nawzajem podkreślają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny mani :) mam coraz większą chęć na takie paznokciowe wariacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wariacje to jeszcze żadne wariacje ;]

      Usuń
    2. dla mnie to już wariacje przy moich lakierkach solówkach :)

      Usuń
  12. bardzo delikatny efekt daje ten lakier brokatowy; mam podobny tylko w białym kolorze i wygląda jak iskrzący się śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem Wibo :) Punk Rock święci jakieś rekordy popularności, ale jakoś mnie nie uwodzi ten odcień :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Co do Punk Rock to jest bardzo popularny w blogosferze, choć ja nabyłam go już kilka miesięcy temu :)

      Usuń
  14. Piękny kolor tego Rimmela :)) Do Wibo jakoś nie mogę się przekonać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie do tego konkretnego egzemplarza Wibo czy do marki?

      Usuń
    2. Do marki. Kiedyś kupiłam sobie trzy lakiery z tej serii blogerskiej i dwa wyrzuciłam, bo miały potworną konsystencję.

      Usuń
    3. Czyli to samo co u mnie - też wyrzuciłam dwa lakiery z edycji blogerskiej :) Od tamtej pory omijałam szafę Wibo dużym łukiem, ale brokatowe piaski Wow Glamour Sand bardzo mnie kusiły i na szczęście się zrehabilitowały, a i te glittery są w porządku :) Ja ze swej strony mogę Ci je polecić z czystym sumieniem :)

      Usuń
    4. No popatrz... To może kiedyś się skuszę :)

      Usuń
  15. Fajny mani :) Ja ostatnio kupiłam białą-srebrzystą wersje tego lakieru WIbo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wczoraj również udało mi się dorwać w rosku srebrną wersję :)

      Usuń
  16. Ślicznie! Super połączenie kolorków ;) Ty masz wersję złotą, a ja białą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wersję srebrną/białą nabyłam wczoraj :)

      Usuń
  17. Ach te glittery :) Ostatnio tylko takie bym kupowała :) Fajne to złotko

    OdpowiedzUsuń
  18. złotko! :D jeżżżżżżżzzu to jest uzależnienie

    OdpowiedzUsuń
  19. nie przypuszczałam, że glitter będzie tak fajnie się prezentował z tym lakierem. Bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam tego rimmelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie należę do fanów glitterów, ale w takim wydaniu mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne połączenie, chociaż Rimmel w wydaniu solo też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super efekt naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten granat jest po prostu wystrzałowy, będę musiała się nad nim pochylić na dłużej ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne połączenie :) To złotko świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dostałam od Rimmela paczkę z kosmetykami (na facebooku jest u nich konkurs, mozna wygrac zestawy w miarę łatwo) i salon pro jest najfajniejsza rzeczą z tego zestawu, ta trwałość, to krycie, ten pędzelek. wszystko git, brawo rimmel, trzymasz sie lepiej niz essie na moich paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.