sobota, 2 listopada 2013

L'Oreal Paris Riche Color 843 White Gold

Kilka dni temu pokazywałam piasek Wibo, a przy okazji pochwaliłam się nowym nabytkiem z szafy L'Oreal - mianowicie to lakier z serii Color Riche z numerkiem 843 White Gold. Mamy tutaj do czynienia z bardzo drobnymi, złotymi drobinami w bezbarwnej bazie. Efekt, jaki emalia daje na paznokciach, jest dość ciekawy - w normalnym świetle to bardzo jasne złoto, natomiast w słońcu przebijają się delikatne, srebrne refleksy. Całość bardzo mi się podoba :) Lakier kosztował coś około 17 zł. Niestety, jak to bywa w przypadku serii Color Riche, wydajność lakieru jest bardzo słaba - przy nałożeniu dwóch warstw na obie dłonie ubyło około 1/5 buteleczki. Emalia bez topu trzyma się na paznokciach około 3-4 dni, po czym delikatnie ścierają się końcówki.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

42 komentarze:

  1. Świetny szukam czegoś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś tak czułam, że będzie bardzo w moim typie :]
    cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Będzie idealny na Święta czy Sylwestra ;P Tak jakoś taki błyski kojarzą mi się ze świętami.. i jeszcze do tego czerwona sukienka ;D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy, na specjalne okazje jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek piękny! z wykończeniem nie mogę się oswoić nadal:?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny efekt daje! wow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski! Bardzo podobają mi się te lakiery,ale coś czuję że kiedy skuszę się na jeden to popłynę :P Tak było z Rimmelem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prócz złotego był jeszcze różowy i niebieski chyba ;)

      Usuń
  8. Dekoracyjny bardzo, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jest :) Lubię lakierki L'oreal.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Sylwestra będzie jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się, przywodzi mi na myśl Beyond Cozy od Essie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy nakładałam go na płytkę, też o tym pomyślałam :)

      Usuń
  12. u Ciebie wygląda świetnie, ale jak dla mnie zbyt złotawy ;) ja kocham kremówki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio w Rossmannie zwrócił moją uwagę, jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny kolor! Choć pewnie użyłabym go na jeden/dwa paznokcie, bo za dużo by dla mnie tego świecenia było :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podobny ale nieco bardziej żołty jest piaskowy lakier z p2; zdecydowałam się na niego ponieważ ma większą pojemność (L'Oreal jest malusi) ale teraz trochę żałuję jak patrzę na Twoje paznokcie ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złoty z p2 również mam, ale między tymi dwoma okazami jest znaczna różnica - p2 ma drobiny o różnych wielkościach, a w L'Oreal wszystko jest równe :)

      Usuń
    2. zapewne masz rację; ja mam tylko to z p2; L'Oreala oglądałam tylko w drogerii :)

      Usuń
  16. Wooaw, prezentuję się bardzo ciekawie i ... przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.