czwartek, 21 listopada 2013

***ZAKOŃCZONY Konkurs z PAT&RUB - wygraj otulające masło do ciała!

Parę dni temu prezentowałam nowości, które w ostatnim czasie zasiliły moje kosmetyczne zbiory - KLIK, pojawiło się tam również masło do ciała PAT&RUB z limitowanej serii otulającej. Otóż postanowiłam wraz z marką PAT&RUB zorganizować dla Was konkurs, a do zdobycia właśnie rzeczone masło otulające :) 
Masło cechuje się słodkim, otulającym ekoaromatem - karmel, cytryna, wanilia, który relaksuje zmysły i rozleniwia. Dzięki bogactwu roślinnych maseł i olejów produkt nawilża, natłuszcza i odbudowuje naturalną równowagę hydrolipidową nawet bardzo suchej skóry. Masło zostało wyprodukowane na piąte urodziny marki PAT&RUB, w edycji limitowanej.
Jak zdobyć tę wspaniałą nagrodę? Otóż warunki udziału w konkursie są dwa. Po pierwsze należy być publicznym obserwatorem mojego bloga, a po drugie należy udzielić odpowiedzi na następujące pytanie:
Z jakiego powodu zależy Ci na tym, aby masło otulające PAT&RUB trafiło w Twoje ręce?
Krótkie odpowiedzi proszę pozostawić w komentarzu pod niniejszym postem do dnia 28 listopada 2013 r. godz. 21:00, według wzoru:
Obserwuję jako: ...
Odpowiedź: ...
Mój e-mail: ...
Będzie nam również niezmiernie miło jeśli polubicie stronę bloga KLIK i stronę PAT&RUB KLIK  na facebooku. Zapraszam Was serdecznie do udziału w konkursie!
REGULAMIN KONKURSU
1. Konkurs organizowany jest za pośrednictwem bloga cosmeticinfinity.blogspot.com na zasadach określonych niniejszym regulaminem i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Nagrodę stanowi jedno masło do cała z linii otulającej PAT&RUB o wartości 69 PLN. Sponsorem nagrody jest AROMEDA sp. z o.o. Nagroda nie podlega zamianie na inną, ani zamianie na ekwiwalent pieniężny.
3. Uczestnicy mają za zadanie zaproponować powód, dla którego nagroda ma trafić w ręce jednego z nich, a swoją odpowiedź pozostawić w komentarzu pod niniejszą notką. W komentarzu należy podać również adres email, jak również być publicznym obserwatorem bloga cosmeticinfinity.blogspot.com.
4. Zamieszczając komentarz, autor tym samym przyjmuje warunki Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie danych osobowych ( Dz.U.Nr.133 pozycja 883).
5. Ostateczny termin zamieszczania komentarzy upływa z dniem 28 listopada 2013 r., godz. 21.00. Komentarze pozostawione po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
6. Spośród wszystkich udzielonych odpowiedzi wybiorę według własnego uznania jednego zwycięzcę. Wyniki zostaną ogłoszone 1 grudnia 2013r. za pośrednictwem bloga, a nagroda zostanie wysłana pocztą za moim pośrednictwem  w ciągu 7 dni kalendarzowych od otrzymania danych adresowych, na które czekam maksymalnie 3 dni od dnia ogłoszenia wyników.
7. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
8. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu (21.11.2013r.) i obowiązuje do czasu jego zakończenia.

24 komentarze:

  1. choć kusi ja osobiście potrzymam mocno za innych kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: elle
    Odpowiedź: Ahh chciałabym, chciała, aby otulające masło PAT&RUB trafiło w moje ręce, dlatego że mój kot, wybredna kapryśna bestia, zdecydowanie najchętniej przychodzi się do mnie łasić kiedy apetycznie pachnę ;) A że niezbadane są wyroki kociego nosa, to nie wiedzieć czemu lubi jak pachnę ciasteczkami ;)
    Mój e-mail: ellisabeth@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: kosmetycznapasjaa
    Odpowiedź: Chciałabym je wypróbować, ponieważ sam opis tego produkty zachęca i na własnej skórze chciałabym poczuć jak mnie otula:)
    Mój e-mail: moniapyrkos@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak bardzo bym je chciała, mam jeszcze w pudełku inne, nieotwarte masło P&R, więc nie będę zachłanna :) Powodzenia dla innych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Esy,floresy,fantasmagorie..
    Z naturą mi pod górkę..jeśli coś jest dla mie dobre, często zniechęca mnie swoim aromatem i odwrotnie.. trochę się plączę. Serię otulającą znam jedynie z małej próbki a śmiem twierdzić, że to najpiękniejszy zapach ze stajni P&R. Byłoby cudownie móc łączyć naturalną pielęgnację z komfortem używania i aromaterapią :)
    e-mail: esy.floresy.fantasmagorie.blog@gmail.com
    Lubię na fb jako Esy,floresy,fantasmagorie

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Daisy K
    Odpowiedź: Marzę o masełku otulającym Pat&Rub bo uwielbiam jego działanie na moją wrażliwą skórę. Działa niezwykle uszczęśliwiająco i na skórę i na zmysły poprzez swoje doskonałe nawilżanie i aromat. Żaden kosmetyk do ciała nie ma jednocześnie tylu zalet, co otulające masełko Pat&Rub. :)
    Mój e-mail: dorota61@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnego produktu Pat&Rub, choć mają fajną ofertę :)
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Magdalena N.
    Odpowiedź: Chciałabym aby trafiło w moje ręce ponieważ wreszcie osobiście poznam kosmetyk z P&R . Jak dotąd niestety nie było mit o dane.
    Mój e-mail: 30plusblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: ... Ewa TK
    Odpowiedź: ... Ponieważ pokochałam markę P&R mam w domku otulający balsam do rąk. pachnie tak, że chciało by się smarować nim ciało. Takie masełko było by idealne by rozpieścić nie tylko moje dłonie ale również i ciało :)
    Mój e-mail: ... ewa.twardowska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: ...♥ Aga w krainie czarów...
    Odpowiedź: ... Uwielbiam te tortowe masełka a, że ze mnie również ogromny łasuch, w święta otuliłabym się karmelowo-waniliowym aromatem i pieściła zmysły w rozkosznym błogostanie :)
    Mój e-mail: ...agawkrainieczarow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Megdil
    Odpowiedź: Masło już mam i właśnie dlatego wystawię moje szczęście na próbę! Przygodę z nim chcę wydłużyć do granic możliwości, stąd moje łapczywe zgłoszenie :D Jestem w nim zakochana po uszy i nie chcę, by serce mi pękło, gdy moje obecne opakowanie dobije dna. Miłość może jest ślepa, ale węch ma dobry :P
    Mój e-mail: megdil.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako Gosha / różowa szpilka blog
    Powód dla którego chciałabym otrzymać to masło jest prosty - powąchałam i przepadłam :] Mam aktualnie krem do rąk, który niestety już się kończy, a marzy mi się, aby całe ciało otulić tym niesamowitym aromatem karmelu, wanilii i cytryny... W długie, jesienne wieczory nie może być nic przyjemniejszego :)
    Mail: rozowaszpilka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję jako: buka123
    Dlaczego chciałabym, by masło trafiło w moje ręce? Otóż chciałabym się najzwyczajniej w świecie zrelaksować. Nie potrzebuję nie wiadomo czego, Karaiby- to nie dla mnie, w szybki i łatwy sposób chciałabym poczuć ciepło, otulić się zapachami, które uwiodą moje zmysły. Czy Kinga Rusin, a raczej jej produkty są w stanie to zapewnić? Zobaczymy i czekamy do 1 grudnia :)
    mail: mysia93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Banshee Madness
    Odpowiedź: Chciałabym móc otulić się pięknym zapachem, którego kompozycja przypomina mi świąteczny aromat łakoci. Mogłabym na chwilę zapomnieć o całym świecie i zatopić się w marzeniach. Chętnie wypróbowałabym to słodkie cudeńko bez kalorii ;) Może wreszcie znalazłabym receptę na moją bardzo suchą skórę. Ach... jak bardzo bym chciała mieć to masełko w swoich łapkach :)
    Mój e-mail: banshee.89.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Blanca Beauty
    Odpowiedź: Chciałabym, aby to masełko trafiło w moje ręce, ponieważ kosmetyki Pat&Rub są mi obce, a myślę, że ten zapach bardzo przypadłby mi do gustu, a konsystencja ukoiła moją suchą skórę :)
    E-mail: krakersik88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: hoshi777
    Odpowiedź: Chciałabym masełko z P&R, dlatego żeby moje mieszane uczucia co do tej firmy w końcu przestały być mieszane. Mam szczerą dzieję, że to cudeńko okaże się prawdziwym skarbem w dni takie jak dzisiaj, czyli zimne i ponure.
    Mój e-mail: hoshi777@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Ania
    Odpowiedź: Chciałabym przygarnąć to masełko by móc porównać, czy działa równie dobrze jak balsam do rąk z tej samej serii:) Zresztą jestem zmarźluchem i lubię jak się mnie otula i utula;P
    Mój e-mail: hempafulkolandia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: sarinacosmetics
    Odpowiedź: Chciałabym wreszcie wypróbowac coś z tych sławnych kosmetyków Pat & Rub do ciała :) Tyle pozytywnych opini czytałam, że marzę aby je wypróbować :) To masełko ma nuty zapachowe, które uwielbiam :) Wspaniale byłby wysmarować się nim i otulić w chłodne zimowe wieczory :)
    Mój e-mail: ewelina87tt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuje jako : Marlena P
    Odpowiedź: Dużo słyszałam dobrego o marce i chciałabym przekonać sie o niej na własnej skórze, a będąc uzależniona od wanilii jest bardzo dobra okazja, moja nuta na jesień!:)
    Meil : mrln@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Zmrożona (zmrozona)
    Mój e-mail: zmrozona.ice.tea@gmail.com
    Odpowiedź:
    Chętnie przygarnęłabym masełko P&R z dwóch powodów:
    1. uwielbiam masła marki za ich działanie i zapachy
    2. skoro mój Ukochany jest daleko i nie może mnie przytulić to niech chociaż masełko otulające mnie otuli :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: kurka
    Odpowiedź: Kiedyś w sephorze dostałam kilka próbek kremu do rąk od pat&rub, który tak przypadł mojemu nosowi do gustu, że stały się one u mnie towarem reglamentowanym. Gdy się skończyły pozostał tylko płacz i zgrzytanie zębów, ale również pozytywna opinia o marce. Ubolewam nad tym, że serce mówi kup, a studencka kiesa krzyczy - zlituj się!
    Mój e-mail: kurka.bloguje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Zielone Serduszko
    Odpowiedź: Ponieważ... potrzebuję żeby ktoś mnie przytulił/otulił ;))) Poza tym, z przyjemnością przetestowałabym kultowy już kosmetyk tej marki :)
    Mój e-mail: zielone.serduszko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.