wtorek, 26 listopada 2013

Bomb Cosmetic Maślana muffinka na 6 kąpieli Truskawkowe Marzenia

Dziś słów kilka o truskawkowym umilaczu do kąpieli, który towarzyszy mi od jakiegoś czasu. Osobiście kąpiele biorę rzadko, jakoś tak bardziej po drodze mi z szybkim prysznicem. Ostatnio jednak znalazłam trochę czasu na leniwą kąpiel i powiem Wam, że to bardzo przyjemna sprawa :) Zapraszam na recenzję apetycznej maślanej muffinki do kąpieli w wersji truskawkowe marzenia.


Na wstępie parę słów od producenta. Aromat babeczki łączy ciepłe nuty owocowe, z jeżyną, truskawką i czarną porzeczką na czele, doprawione akcentami pieczonego jabłka i gruszki. Na jej szczycie znajdziesz prawdziwy pączek róży! W moim przypadku to nawet dwa pączki :) Odżywcze masełka kakaowe  i shea połączone z olejkiem kardamonowym i rumiankowym oraz rzadkimi minerałami w składzie uwolnią drzemiący w Tobie potencjał. Aby użyć babeczki należy ją pokruszyć lub wrzucić do wody w całości i wyjąć po około jednej minucie, a resztę zachować na później. Korzystałam z drugiego sposobu.
Muffinka po wrzuceniu do ciepłej wody bardzo delikatnie musuje, uwalniając kremową, gęstą piankę. Woda staje się bardzo miękka, a wokół roztacza się przyjemny, słodko-świeży zapach, który mi osobiście kojarzy się z truskawkami ze śmietaną. Babeczka bardzo uprzyjemnia kąpiel, zarówno pod względem aromaterapeutycznym, jak i pielęgnacyjnym. Po wyjściu z wanny moja skóra była miękka i nawilżona, nie było mowy o podrażnieniu czy ściągnięciu. Muffinka jest bardzo wydajna użyłam jej dotychczas trzy razy i myślę, że wystarczy mi jeszcze na minimum cztery kąpiele. Babeczka bardzo przypadła mi do gustu, z chęcią wypróbuję inne wersje, a jest w czym wybierać - leniwa lawenda, czekoladowy rock czy mleko z miodem kuszą. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy ma w domu wannę. Myślę jednak, że muffinka może nam znakomicie posłużyć do kąpieli stóp.


Maślane muffinki (21,90 zł/szt.), jak również inne produkty do kąpieli marki Bomb Cosmetic możecie nabyć w internetowym sklepie Homedelight. Zaopatruję się tam również w woski Yankee Candle i  kosmetyki pielęgnacyjne Bomb Cosmetic, o czym niebawem.

Korzystacie z takich kąpielowych umilaczy? Polecacie coś szczególnie?

46 komentarzy:

  1. w umilaczach do kąpieli możn znaleźć u mnie tylko sól i olejki. A muffinkę bym schrupała, a nie wrzuciła do wanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sole i olejki też lubię, z tym, że sole to wyłącznie do stóp. Na etykiecie muffinki jest napisane, aby nie zjadać, także myślę, że już takie próby były :D

      Usuń
  2. ja właściwie używam tylko płynów do kąpieli, soli i olejków. Kika razy miałam też musujące kule do kąpieli. Fajna sprawa, bardzo lubię takie odprężające kąpiele :)
    zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyków Balea, Alverde i p2 :)
    Zostaję u Ciebie na dłużej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odprężająca kąpiel to dobra rzecz :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. mam kilka sztuk :) ale narazie się na nie patrzę :D na uzywanie przyjdzie pora :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam mogę ew oko cieszyć takimi smakołykami ;)
    jakoś specjalnie prócz chwilowego efektu wizualnego kąpieli mi nie umilają
    a juz na pewno nie za taką cenę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena w stosunku do wydajności jest ok moim zdaniem ;)

      Usuń
  5. Mam i cieszę oko :) aczkolwiek w wannie też je lubię...tylko żal jak szybko znika :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Chętnie bym ją zjadła nie wrzucała do wanny. ;)

      Usuń
    2. Na etykiecie jest napis NIE ZJADAĆ, także myślę, że mogłabyś puszczać bańki nosem :D

      Usuń
  7. Również nie biorę kąpieli, ale u mnie to bardziej podyktowane jest szybkim zużywaniem się ciepłej wody ;p Ale jak widzę takie babeczki, czy inne cuda, to mam ochotę w końcu się zanurzyć w gorącej. pachnącej wodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Kąpiel w towarzystwie muffinki jednak polecam ;)

      Usuń
  8. Pachnie zapewne obłędnie, jak wszystkie kosmetyki z BC. Uwielbiam je!
    Aktualnie produkty z Bomb Cosmetics są do wygrania w rozdaniu na moim blogu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chcę taką muffinkę. I do kąpieli i do zjedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm, wygląda przepysznie,aż się chce jeść na sam widok ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudna :D Chyba się na nie zaczaję :D Skoro nie mamy Lusha pod ręką ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Babeczka wygląda cudnie! Ja preferuję prysznice, więc produkt niestety nie znajdzie u mnie zastosowania :(

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda smakowicie, jestem ciekawa jak pachnie w wannie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kąpiele dane mi są z rzadka, też wolę szybki prysznic :) Oko jednak muffinka cieszy, a i pewnie mój nos byłby zadowolony, truskawki ze śmietaną? Zrobiłam się głodna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z chęcią zjadłabym takie pyszne, świeże truskawy :)

      Usuń
  15. Bardzo pocieszna babeczka :-) Zapach musi być boski!
    Chyba muszę zacząć częściej brać kąpiele zamiast prysznica ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kąpiele to też fajna sprawa :) Właśnie dziś zafundowałam sobie kolejną :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. To nie tylko fajna ozdoba, ale też fajne działanie :)

      Usuń
  17. Jest po prostu śliczna :)
    Nie mam wanny, więc nie kupuję takich gadżetów, chociaż nie raz bardzo mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda lepiej niż niejedna upieczona muffinka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię ten sklep i tez tam zamawiam, szkoda ,że nie mam wanny :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglada przepysznie tak jak wszystko z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Babeczka wygląda "smakowicie". Ja jednak wolę prysznic ale babeczka do ozdoby? czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.