czwartek, 23 października 2014

Orientana Maski z naturalnego jedwabiu pod oczy

Kosmetyki marki Orientana regularnie pojawiają się w mojej kosmetyczce. Tym razem zdecydowałam się na dwa z trzech dostępnych wariantów masek z naturalnego jedwabiu pod oczy. Taka forma kosmetyku n ate partie twarzy po raz pierwszy trafiła w moje ręce. Ciekawi jak się sprawdziła?



Maska pod oczy wykonana z naturalnego jedwabiu w kształcie litery C, dzięki któremu obejmuje miejsca pod okiem gdzie tworzą się cienie, bok oka gdzie tworzą się zmarszczki mimiczne oraz powiekę, dzięki czemu ją podnosi. Maska nasączona jest biopeptydami i wyciągiem z czereśni japońskiej, kaskardyli bądź rozmarynu, w zależności od wersji. Likwiduje cienie i przebarwienia. Maska jest bardzo wygodna w stosowaniu. Nie wymaga leżenia. Dzięki biopeptydom maska daje efekt natychmiastowy. Dzięki zastosowaniu naturalnego jedwabiu maska doskonale przylega do twarzy przez co następuje równomierne wnikanie substancji aktywnych. Przy produkcji tej tkaniny jedwabnej nie używa się jedwabników. Tkanina jest wykonywana w Japonii z włókien celulozowych pozyskiwanych z łykowej warstwy kory morwy papierniczej.


Oleożywica z kaskaryli wygładza zmarszczki, ujędrnia i regeneruje. Olejek z kaskaryli - dzięki kwasowi stearynowemu wygładza i ujędrnia skórę, zmniejsza zmarszczki mimiczne wokół oczu i działa lekko liftingująco. Stymuluje proces odnowy kolagenu.


Czereśnia japońska działa nawilżająco, likwiduje cienie i przebarwienia. Jest niezwykle bogata w antocyjany - substancje o właściwościach odmładzających. Działają one osiemnastokrotnie skuteczniej niż witamina C i pięćdziesięciokrotnie mocniej niż witamina E. Zwiększają nawilżenie skóry o 69%.

 
Powyżej możecie zobaczyć jak wygląda maska. Ta niebieska warstwa plastiku kryje pod sobą dwa płaty jedwabnej, delikatnej tkaniny w kształcie litery C nasączonej gęstym, bezbarwnym żelem. Tkanina świetnie przylega do skóry, nie spada i nie przesuwa się, więc pół godziny z maską na twarzy to istna przyjemność. Po tym czasie żel, którym nasączona była tkanina, w całości wchłania się w okolice oczu. Obie maski działają podobnie, więc nie będę opisywać działania każdej z nich z osobna. Po usunięciu jedwabiu z okolic oczu odnotowałam świetne nawilżenie, ujędrnienie, wygładzenie, rozświetlenie, a nawet delikatne spłycenie "kurzych łapek" czyli zmarszczek mimicznych obok oka. Taki efekt utrzymuje się na mojej suchej skórze trzy dni, także to dość niezły wynik. Maskę można stosować do trzech razy w tygodniu. Z wielką ochotą będę wracała do tego produktu!
 
Opakowanie zawierające jedną parę płatków kosztuje w sklepie internetowym Orientana 10 zł. Ponadto produkt jest dostępny w wybranych drogeriach sieci Super-Pharm (Warszawa, Gdańsk, Gdynia, Wrocław i Poznań) oraz Drogeriach Natura i Hebe.

INCI wersja z kaskardylą: woda, glikol butylenowy, kolagen, Palmitoyl Pentapeptide-3 (peptyd przeciwstarzeniowy), Tripeptide-1 (peptyd przeciwstarzeniowy), olejek z kaskaryli, Acetyl Hexapeptide-3 (peptyd przeciwzmarszczkowy), Euxyl PE-9010 ( bezpieczny srodek konserwujący), allantoina, dipotassium glycyrrhizinate (substancja pozyskiwana z korzenia lukrecji), Euxyl k-220 (bezpieczny środek konserwujący), olejek różany, kwas hialuronowy, kwas edetynowy.
 
INCI wersja z czereśnią japońską: woda, glikol butylenowy, kolagen, Palmitoyl Pentapeptide-3 (peptyd przeciwstarzeniowy), Tripeptide-1 (peptyd przeciwstarzeniowy), ekstrakt z czereśni, Acetyl Hexapeptide-3 (peptyd przeciwzmarszczkowy), Euxyl PE-9010 (bezpieczny środek konserwujący), allantoina, dipotassium glycyrrhizinate (substancja pozyskiwana z korzenia lukrecji), Euxyl k-220 (bezpieczny środek konserwujący), olejek różany, kwas hialuronowy, kwas edetynowy.

27 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa rzecz. Jeszcze nigdy nie miałam żadnych kosmetyków Orienatna, ostatnio okolica moich oczu woła o pomoc, chyba w nie zainwestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei mam kilka sprawdzonych pozycji w szeregach tej marki :) Cena masek nie jest wysoka, moim zdaniem warto je poznać.

      Usuń
  2. Juz kilka razy zastanawialam sie nad tymi maskami:-) Orientane kupowalam do tej pory w Empiku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co zastanawiać :) Ja z kolei zamawiam na stronie Orientany.

      Usuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego oferują. Z Orientany miałam tylko olejek do twarzy, więc chętnie spróbuję czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jak ten olejek do twarzy spisał się u Ciebie? Którą wersję konkretnie używałaś?
      Maski pod oczy polecam :)

      Usuń
  4. Nie widziałam, ale może warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. maska pod oczy włączyła chciejstwo :) muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, pamiętasz swoją recenzję maski pod oczy Shiseido? To właśnie wtedy sięgnęłam po swoją Orientanę :)

      Usuń
  6. Mam swoje ulubione płatki pod oczy ale zastanawiałam się od kilku dni nad czymś nowym. Chętnie rozejrzę się za tymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mów tu szybko proszę co to ulubione płatki? :)
      Rozejrzyj się, koniecznie ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam wszystko co pod oczy, ale nie miałam pojęcia, że wsród kosmetyków Orientany jest takie cudo. Muszę poszukać i sprawdzić efekty na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiadają się ciekawie, byłyby idealne do relaksu w zaciszu domowe SPA :-) Ciekawe, czy by sobie radziły z moją wymagającą okolicą wokół oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje okolice oczu także są wymagające, więc i u Ciebie powinny się sprawdzić, choć nie możemy zapominać o tym, że każdy ma inną skórę :)

      Usuń
  9. Naturalny jedwab brzmi bardzo intrygująco :) Maska pod oczy dobra rzecz! Chętnie którąś z nich wypróbuję (albo obie ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, jest bardzo milusi w dotyku i pięknie przylega do skóry. Wypróbuj koniecznie i daj znać czy i jak się sprawdziła(y) :)

      Usuń
    2. Oczywiscie! Jak tylko je dorwę :)

      Usuń
    3. Gdybyś potrzebowała pomocy w zakupach to służę pomocą :*

      Usuń
  10. pierwszy raz widzę takie maski :) i fajnie, że dobrze działają, trzeba będzie wypróbować! na sobie, i na mamie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka dodatkowa formy pielęgnacji okolic oczu :) Mnie bardzo przypadła do gustu!

      Usuń
  11. O! Muszę się zorientować, gdzie w Poznaniu dostanę te maski (chyba, że we wszystkich SP w Poznaniu oferta Orientana jest dostępna?) i szybciutko pobiegnę po opakowanie na próbę! Bardzo mnie zaintrygowałaś :) Do czynienia z czymś podobnym już miałam, były to płatki pod oczy od Estee Lauder, które spisywały się świetnie, zwłaszcza przed większym wyjściem, efekty były zaskakująco dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co sprawdziłam to Orientana jest dostępna w SP w King Crossie, City Center, Malcie i Starym Browarze :) Tutaj masz dokładne info: http://www.orientana.pl/gdzie-kupic/?p=199&c=202

      Myślę, że warto wypróbować te maski, cena nie jest wygórowana, a w mojej ocenie działanie bardzo na plus :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.