wtorek, 6 sierpnia 2013

Xlash PRO wstęp

Temperatura na zewnątrz wynosi 31 stopni Celsjusza, zero ruchu powietrza i palące słońce - taką dziś mamy pogodę:) W tak ciężki dzień trudno o jakąś konstruktywną recenzję, przychodzę więc do Was z szybkim i lekkim postem jak w temacie, zapraszam:)

Za niecałe dwa miesiące brat bliźniak mojego Męża żeni się. W związku z tym, aby ładnie się prezentować, postanowiłam dać ponieść się fali i zadbać o kondycję swoich rzęs, które są krótkie, cienkie i rzadkie. Po przejrzeniu blogosfery, zdecydowałam się na Xlash PRO. Dodatek PRO w nazwie stanowi tylko o tym, że produktu jest więcej niż w standardowej wersji Xlash (3 ml), zatem kupiłam 6 ml produktu który ma mi wystarczyć na 10 miesięcy kuracji. Stosuję odżywkę od tygodnia i czekam z niecierpliwością na pierwsze efekty, które mają się pojawić już po 3-4 tygodniach;) To moja pierwsza odżywka tego typu. Zdecydowałam się na nią z powodu jej naturalnego składu. Produkt kupiłam w sklepie naturmedicin.pl ze zniżką w wysokości 70 zł, dostawa w cenie produktu. 





Moje rzęsy aktualnie prezentują się następująco. Jeśli będzie co pokazywać, to za jakiś czas zamieszczę post z aktualizacją.

Jakie są Wasze doświadczenia związane z Xlash bądź innymi tego typu odżywkami? Może polecacie coś konkretnego w niższej cenie?

2 komentarze:

  1. z rzęsami nie mam problemów, odpukać ;P Jedynie co robię od czasu do czasu, to aplikuję na nie olej rycynowy :)

    Czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są od zawsze raczej marne i żyję w zgodzie z takim stanem, ale z okazji wesela szwagra postanowiłam poprawić ich wygląd;) Oczywiście jeśli będzie rezultat to zaktualizuję posta.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.