poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Piątka od Kneipp

Dziś recenzje pięciu produktów marki Kneipp, której asortyment od kilku miesięcy jest dostępny w sieci drogerii Hebe, Dayli i wybranych Rossmannach. Produkty marki Kneipp to produkty naturalne. Wiedza o leczniczych właściwościach wyszukanych ziόł i roślin bazuje na kilkusetletnim bagażu doświadczeń jak i na nowoczesnych odkryciach naukowych. W recepturach i produktach dla zdrowia, Kneipp od zawsze stawia na dobrze dawkowane preparaty roślinne. Zapraszam do czytania.



Balsam pod prysznic Trawa cytrynowa & Oliwka działa nawilżająco i chroni skórę przed wysuszeniem. Wysokowartościowy olejek z oliwek nadaje skórze aksamitną gładkość, a aromakologiczne działanie trawy cytrynowej aktywuje ciało i duszę. Świeży zapach wspiera koncentrację i motywację. Olej  z oliwek doskonale nawilża,ujędrnia i odżywia skórę, ale też zapobiega przed jej odwodnieniem. Przywraca skórze równowagę hydrolipidową, likwiduje szorstkość, natłuszcza i przyspiesza proces regeneracji naskórka. Balsam pod prysznic nie zawiera w składzie barwników, substacji konserwujących, olejów parafinowych, silikonowych i mineralnych oraz drażniącego SLS.
Bardzo polubiłam ten kosmetyk pod prysznic za łagodne działanie myjące, niepowodowanie podrażnień, a zarazem wstępną pielęgnację ciała. Aktualnie do mycia ciała używam bardzo deikatnych środków. Zmusił mnie do tego ciążowy stan, który spowodował silne przesuszenie skóry. Na szczęście sytuacja jest już opanowana, w czym pomógł mi m.in. Balsam pod prysznic Kneipp o bardzo przyjemnym, relaksującym zapachu. Cena za tubę balsamu o pojemności 200 ml to około 19 zł.

INCI: Aqua (Water), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Coco-Glucoside, Glycerin, Sodium Cocoyl Glutamate, Disodium Cocoyl Glucamate, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Cymbopogon Schoenanthus Oil, Citrus Limon Peel Oil, Litsea Cubeba Fruit Oil, Canarium Luzonicum Gum Nonvolatiles, Juniperus Virginiana Oil, Limonene*, Citral*, Linalool*, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Parfum (Fragrance), Carrageenan, Citric Acid, Xanthan Gum, Sodium Chloride, Sodium Cocoate, Tocopherol.
* z naturalnego olejku eterycznego


Zmysłowo pachnący Pielęgnujący olejek do kąpieli Kwiat migdała Jedwabna skóra Kneipp daje skórze optymalne połączenie aktywnej ochrony i pełnej pielęgnacji. Dzięki 94% czystego olejku migdałowego wspiera utrzymanie naturalnego płaszcza ochronnego skóry i pozostawia ją aksamitną i miękką. Olejek migdałowy charakteryzuje się szczegόlnie wysoką zawartością esencjonalnych kwasόw tłuszczowych. Ten natłuszczający olejek roślinny szybko się wchłania i w naturalny sposόb wyrόwnuje utratę nawilżenia w skόrze. W połączeniu z kojącym działaniem ciepłej wody tłusty olejek roztacza swoje naturalne działanie pielęgnacyjne. Produkt nie zawiera konserwantów. Buteleczka olejku o pojemności 20 ml jest przeznaczona na dwie kapiele, ja jednak zdecydowałam się użyc zawartości na jeden kapielowy seans. Olejek przyjemnie, lekko pudrowo pachnie i zabarwia wodę na lekko biały kolor. Skóra po wyjściu z wanny jest przyjemnie otulona, nawilżona i nie wymaga dodatkowego smarowania masłem czy balsamem. Produkt bardzo mocno przypadł mi do gustu, z chęcią wypróbuję inne warianty zapachowe. Za szklaną buteleczkę, która zawera 20 ml olejku trzeba zapłacić około 5 zł.

INCI: Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Parfum (Fragrance),Benzyl Benzoate, PEG-40 Sorbitan Peroleate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Flower Extract, Amyris Balsamifera Bark Oil, Pogostemon Cablin Oil, Bulnesia Sarmientoi Extract (Guaiacwood Oil), Limonene, Linalool, Coumarin, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Citral, Cinnamyl Alcohol, Citronellol, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Tocopherol.


Bio-Olejek do ciała Kneipp oferuje intensywnie regenerującą, wyjątkową pielęgnację przy bliznach i rozstępach oraz skórze suchej, zniszczonej i dojrzałej. Dzięki wartościowym olejkom poprawia wygląd skóry, a dojrzała, jak również sucha i zniszczona skóra doznaje bogatej pielęgnacji. Wartościowy olejek grejpfrutowy pobudza przemianę materii w skórze i wspomaga tym samym jej naturalną regenerację i odnowę. Olej z krokosza barwierskiego i oliwa z oliwek z uprawy ekologicznej są bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe. Chronią one skórę przed utratą wilgoci oraz pielęgnują ją za pomocą esencjonalnych substancji odżywczych, które nadają jedwabistą gładkość.
Około dziesięć/piętnaście kropli oleju stosowałam codziennie wieczorem na ciążowy brzuszek i okolice. Bio-Olejek sprawdził się u mnie wyśmienicie! Po pierwsze świetnie się wchłaniał, po drugie przyjemnie pachniał grejpfrutem, a po trzecie bardzo dobrze nawilżał i ujędrniał skórę. Produkt po prostu spełnia obietnice producenta. Buteleczka Bio-Olejku do ciała Kneipp o pojemności 20 ml kosztuje około 9 zł. Dostępna jest również wersja 100 ml.

INCI: Carthamus Tinctorius (Safflower)Seed Oil**, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil**, Limonene*, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Oil,Citral*, Linalool*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Tocopherol.
* z naturalnego olejku eterycznego
** z kontrolowanej uprawy ekologicznej


Intensywnie pielęgnujący krem do rąk Kwiat migdała Jedwabna skóra dzięki swojej bogatej konsystencji chroni skórę przed wysuszeniem. Oferuje ochronę przed szkodliwymi wpływami środowiska i pomaga złagodzić skutki starzenia skóry powodowanego światłem. Krem do rąk szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu i nadaje dłoniom naturalną miękkość. Produkt zawiera wysokowartościowy olejek migdałowy, który jest bardzo dobrze tolerowany także przez wrażliwą skórę. Naturalne działanie pielęgnujące uzupełnia chroniąca komórki kombinacja witamin A i E,bogatego masła shea oraz kojącego skórę pantenolu.
Niestety pomimo pięknych obietnic producenta krem oceniam jako przeciętny. Używałam go jedynie w ciągu dnia, bo dość szybko się wchłania. Niestety po każdorazowym umyciu rąk nie było śladu po użyciu kremu - skóra na powrót stawała się sucha. Ten produkt oceniam najsłabiej z całej piatki Kneipp, tym bardziej, że jest dedykowany dłoniom zniszczonym. Za tubkę kremu o pojemności 50 ml trzeba zapłacić około 18,50 zł.

INCI: Aqua (Water), Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Distarch Phosphate, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Candelilla Cera, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Argania Spinosa Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Flower Extract, Bisabolol, Retinyl Palmitate, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Pogostemon Cablin Oil, Bulnesia Sarmientoi Extract (Guaiacwood Oil), Limonene, Linalool, Coumarin, Citronellol, Geraniol, Citral, p-Anisic-Acid, Parfum (Fragrance), Helianthus Annuus Hybrid Oil, Caprylyl Glycol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Stearoyl Glutamate, Tocopherol.


Intensywnie pielęgnujący i bogaty olejek do ciała Kwiat Migdała Jedwabna Skóra wzmacnia barierę ochronną skóry, poprawia elastyczność i chroni przed szkodliwymi wpływami środowiska. Działa odbudowująco i daje odczucie gładkiej, miękkiej skóry. Olejek do ciała zawiera wysokowartościowy olejek migdałowy, który jest bardzo dobrze tolerowany rόwnież przez wrażliwą skórę. Naturalne działanie pielęgnujące uzupełnia chroniąca komórki kombinacja witaminy E, regenerującego olejku arganowego oraz łagodnego olejku słonecznikowego. Skóra wrażliwa potrzebuje substancji łagodnych i kojących, podczas gdy dla skóry suchej niezbędne jest zrównoważone natłuszczenie i nawilżenie. We współracy z dermatologami Kneipp opracował specjalną pielęgnację, która łagodzi uczucie napięcia skόry, zapobiega podrażnieniom i przywraca naturalną równowagę skóry. 
Podpisuję się pod wszystkimi obietnicami producenta. Olejek świetnie nawilża, koi, uelastycznia skórę i szybko się wchłania nie pozostawiąjąc na ciele śliskiej warstwy. Pachnie kwiatowo, lekko pudrowo, przyjemnie. Jest wydajny. Stosuję go też czasem do kąpieli czy mieszam z balsamami/masłami do ciała. Za szklaną buteleczkę zawierającą 100 ml gęstego olejku trzeba zapłacić około 29 zł.

INCI: Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Helianthus Annuus (Sunfl ower) Seed Oil, Isopropyl Myristate, Caprylic/Capric Triglyceride, Tocopheryl Acetate, Argania Spinosa Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Flower Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Pogostemon Cablin Oil, Bulnesia Sarmientoi Extract (Guaiacwood Oil), Limonene, Linalool, Coumarin, Citronellol, Geraniol, Citral, Parfum (Fragrance), Helianthus Annuus Hybrid Oil, Tocopherol.

Podsumowując, produkty Kneipp sprawdziły się u mnie wyśmienicie, mam ochotę poznać resztę asortymentu. Znacie markę Kneipp? 

50 komentarzy:

  1. Muszę przekonać się do olejków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować kosmetyki Kneipp, ale ciągle mam tyle różnych innych olejków... :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wypróbuję na pewno balsam do ciała granat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ma z tego co pamiętam lepszy skład od pozostałych kosmetyków

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka niedawno weszła na polski rynek, więc wszystko zrozumiałe.

      Usuń
  5. Dobrze zrozumiałam, że spodziewasz się dzieciątka? Gratuluję! :*
    Muszę przyznać, że o marce jeszcze nie słyszałam, ale przekonałaś mnie do wypróbowania któregoś z ich kosmetyków. Najbardziej kuszą mnie chyba olejki, balsam pod prysznic może być z kolei wybawieniem w upały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dobrze zrozumiałaś Sylwia :) Dziękuję :*
      Marka weszła na polski rynek niedawno, wobec czego dopiero raczkuje. Olejki polecam, szczególnie wersję Bio :)

      Usuń
  6. Żel pod prysznic o zapachu trawy cytrynowej.... mmm rozmarzyłam się ;) A kosmetyki tej marki widzę pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie żel pod prysznic tylko kremowy balsam ;) Zapach ma piękny.

      Usuń
  7. Markę znam, mam ją u siebie, ale jakoś nigdy mnie nie kusiła...może się jej bliżej przyjrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z kolei zaciekawiły przyjazne skórze składy :) Zerknij koniecznie na te produkty :)

      Usuń
  8. Chętnie bym się na nie skusiła :))
    Uwielbiam ich zapach i działanie tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że mają balsam pod prysznic! :) są inne zapachy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam pod prysznic polecam. Owszem, można kupić inne zapachy, np. Jaśmin i argan czy Granat i porzeczka <3

      Usuń
  10. nie miałam jeszcze nic z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te olejki są bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej firmy. Ciekawe czy w moim Rossmanie będzie. Najbardziej podoba mi się ten bio-olejek

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiły mnie te produkty. W Norwegii ich nie widziałam, ale jak będę w PL i je spotkam to na pewno skuszę się na balsam pod prysznic i olejek do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas Kneipp znajdziesz w Hebe, Dayli i niektórych Roskach :) Balsam pod prysznic jest świetny, olejek do ciała zresztą także :)

      Usuń
  14. Nie miałam jeszcze przyjemności obcować w tymi kosmetykami, ale pewnie się skuszę, bio olejek wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bio Olejek jest bardzo przyjemny w działaniu i ma przepiękny, grejpfrutowy zapach :)

      Usuń
  15. Chcę wszystkie olejki i balsam pod prysznic, będę na nie polować:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że polowanie się uda i będziesz zadowolona :*

      Usuń
  16. Do tej pory miałam okazję używać jedynie olejków do kąpieli, ale pewnie jeszcze coś do mnie trafi :) Kosmetyki wyglądają naprawdę przyjemnie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jak wrażenia odnośnie olejków do ciała? :)
      Pozdrowienia

      Usuń
  17. nie przepadam za olejkami, ale z chęcią skuszę się na balsam i krem do rąk :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bio-olejek do ciała jest bardzo kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, ze krem do dłoni wypadł najsłabiej, bo właśnie na niego miałam największą ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety... Krem nie jest zły, ale spodziewałam się po nim czegoś więcej.

      Usuń
  21. Mam olejek i bardzo lubię :) pięknie pachnie :)

    P.S Kochana gratuluję ciążowego brzuszka :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który olejek używasz? :)

      Dziękuję Aguś, to bardzo miłe :***

      Usuń
  22. Znam i uwielbiam, szczególnie Bio-olejek i jego zapach - dla mnie idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bio-olejek jest świetny i rzeczywiście zapach jest cudny :)

      Usuń
  23. Z Kneipp jeszcze nic nie miałam ale od jakiegoś czasu bardzo kuszą mnie ich kosmetyki :) Także to kwestia czasu aż zrobię jakieś zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.