niedziela, 11 czerwca 2017

Naturativ Pomarańczowy peeling do ust

Parę lat temu działanie peelingu do ust mnie zachwyciło. Używałam go regularnie. Potem jakoś z czasem przyzwyczaiłam się do gładkich na co dzień ust i po zużyciu słoiczka nie zaopatrzyłam się już w kolejny. Jakiś rok albo i dwa nie używałam tego typu produktu. Ostatnio jednak, chyba z powodu wyższych temperatur i mocniejszego słońca, usta wymagały na powrót większej uwagi, więc postanowiłam wrócić do peelingu do ust. Wybrałam pomarańczową wersję od Naturativ.


Peeling do ust pomarańczowy (25 ml/49zł) KLIK to kosmetyk naturalny, który delikatnie złuszcza skórę ust, a następnie nawilża ją i wygładza. Produkt jest kompozycją zdrowego cukru z brzozy oraz olejów i maseł roślinnych. Ksylitol to cukier z brzozy, który nie zakwasza organizmu i nie przyczynia się do rozwoju próchnicy. Kolor nadaje peelingowi masło pomarańczowe i olej anatto. Aromat preparatu pochodzi od olejku pomarańczowego. Wystarczy wziąć odrobinę cukrowego kosmetyku na palec i rozsmarować dokładnie na ustach, po zabiegu możesz bezkarnie oblizać usta! To jest w 100% jadalne, pyszne i słodkie:) Kosmetyk błyskawicznie wygładza i odżywia usta. Ich powierzchnia staje się nawilżona i przyjemnie napięta. W niepamięć idą suche skórki. Po takim zabiegu wszystkie pomadki o wiele lepiej prezentują się na ustach. A ile przy tym przyjemności, mniam!

Kompozycja:
  • ksylitol*
  • olej sojowy*
  • masło pomarańczowe*
  • olej annatto*
  • olejek pomarańczowy*
*surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym 


INCI: Xylitol, Glycine Soja (Soybean) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Wax, Hydrogenated Vegetable Oil, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Bixa Orellana Seed Oil, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Oil, Limonene, Linalool, Citral.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.