wtorek, 30 maja 2017

Naturativ Maska 360° AOX kojąco - liftingująca

Moja maseczkowa obsesja trwa w najlepsze i bardzo mi z tym dobrze. Korzysta na tym zarówno moja cera, jak i zmęczony wieczorem duch. Jeśli wieczorową porą mam choć chwilę wolnego to bez najmniejszego zastanowienia sięgam po maski i relaksuję się w najlepsze. Dziś o nowości w linii 360° AOX marki Naturativ czyli masce kojąco - liftingującej.



Naturalna maska Naturativ 360° AOX kojąco-napinająca (100 ml/139 zł) KLIK, o konsystencji nawilżającego żelu, daje efekt natychmiastowego liftingu wykonanego we własnej łazience. Przyjemnie odpręża, chłodzi i relaksuje przesuszoną i zmęczoną miejskim stresem skórę. Maska 360°AOX to kojąco - odbudowujący koktajl antyoksydantów chroniących przed fotostarzeniem się skóry oraz substancji łagodzących, nawilżających, ujędrniających i ochronnych. Maska zawiera: bio ekstrakt z liści miłorzębu japońskiego, bio ekstrakt z korzenia lukrecji, bio ekstrakt z cytryny, sok z liści aloesu oraz pullulan, naturalny polisacharyd, tworzący na powierzchni naskórka odżywczy i napinający film. Odpowiednia dla każdego rodzaju cery w każdym wieku, ale szczególnie dla cery wrażliwej.
Na mojej suchej cerze maska spisuje się naprawdę świetnie. Po dokładnym oczyszczeniu twarzy (demakijaż + peeling), aplikuję na twarz obfitą warstwę żelu. Przez 10 - 20 minut relaksuję się, po czym resztki maski przecieram zwilżonym wodą wacikiem. Napisałam resztki, bo maska naprawdę dobrze się wchłania. Po takim seansie cera jest bardzo dobrze nawilżona, ukojona i napięta. Zazwyczaj pomijam już aplikację serum i kremu. Moje ostatnie odkrycie to schładzanie maski w lodówce przed jej nałożeniem - letni hit bez dwóch zdań. W weekend sporą część soboty spędziłam na dworze i słońce zdążyło musnąć twarz opalenizną. Schłodzona maska przyjemnie nawilżyła i ukoiła cerę, podbijając majowy brąz na licu. 


INCI: Aqua, Betaine, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin*, Pullulan, Xanthan Gum, Ginko Biloba Leaf Extract*, Citrus Limon Friut Extract*, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Benzyl Alcohol, Sodium Phytate, Citric Acid, Parfum, Dehydroacetic Acid, Carrageenan, Citral, Citronellol, Limonene

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.