niedziela, 27 listopada 2016

MÁDARA Aktywna rozjaśniająco - peelingująca maseczka AHA

Maseczki do twarzy to produkty, które w ostatnim czasie bardzo relaksują mnie swym działaniem. Ta chwila spokoju, tylko moja chwila to naprawdę ważna dla mnie sprawa. Do tego moja cera bardzo odwdzięcza się za regularne jej oczyszczanie czy nawilżanie. Dziś kilka słów o Aktywnej rozjaśniającej maseczce AHA łotewskiej marki Mádara, zapraszam.



Zgodnie z obietnicami producenta ta aktywna maseczka rozjaśniająco – peelingująca z kwasami AHA (60 ml/99,99 zł; 12,5 ml/28,99 zł) KLIK daje natychmiastowy efekt rozświetlający dzięki dawce aktywnych kwasów. Kwasy owocowe i witamina C, pochodząca z owocu pigwy, połączone z aktywnym kwasem mlekowym i kojącym kwiatem dzikiego bzu dają efekt natychmiastowego złuszczenia, promiennej i gładkiej skóry. Maska już przy pierwszym użyciu usuwa martwe komórki i odsłania promienną i gładką powierzchnię skóry, doskonale złuszcza naskórek stymulując regenerację i odnawianie się cery. Przyjemnie odblokowuje pory dla lepszego oczyszczenia oraz poprawia absorpcję przez co zwiększa efektywność innych kosmetyków pielęgnacyjnych. 
Osobiście stosuję ten produkt 1-2 razy w tygodniu w roli peelingu enzymatycznego. Sprawdza się w tej roli genialnie! Dawno nie miałam tak świetnego i przy tym delikatnego produktu złuszczającego martwy naskórek. Maska przypomina mi mocno w działaniu peeling enzymatyczny Phenome, z tym, że Madara przy okazji nawilża cerę. Sam produkt ma postać żelową, przyjemnie nakłada się go na twarz, nie spływa, nie podrażnia i przyjemnie pachnie. Po zmyciu skóra jest pięknie rozświetlona, gładka, i nawet lekko nawilżona. Producent szczególnie poleca ten produkt osobom z poszarzałą, pozbawioną blasku, zmęczoną skórą, z widocznymi oznakami starzenia, zmarszczkami, przebarwieniami, trądzikiem, zanieczyszczonymi porami. Maska nie jest odpowiednia dla osób o skórze bardzo delikatnej z oznakami nadwrażliwości. Produkt przypadł mi do gustu na tyle, że mam ochotę poznać kolejne kosmetyki tej łotewskiej marki. Polecacie coś?



INCI: Aqua, Lactic Acid, Glycerin***, Lavendula Angustifolia (Lavender) Floral Water*, Galactoarabinan, Amorphophallus Konjac Root Extract, Potassium Hydroxide, Mica (CI 77019)****, Pyrus Cydonia (Quince) Fruit Extract*, Sambucus Nigra (Elderflower) Fruit Extract*, Aroma, Titanium Dioxide (CI 77891)****, Ethyl Lauroyl Arginate HCL, Xantan Gum, Limonene**. 

* z rolnictwa ekologicznego
** naturalne olejki eteryczne
*** z organicznych składników
 ****czyste mineralne pigmenty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.