wtorek, 16 czerwca 2015

Fitomed Szampon i odżywka do włosów koloryzowanych - odcienie ciemne

Moje włosy i skóra głowy w ostatnim czasie nie sprawiają mi problemów. Cieszy mnie to niezmiernie, choć zdaję sobie sprawę z tego, że taki stan to zapewne zasługa ciążowych hormonów i po porodzie sytuacja może ulec pogorszeniu. Niemniej jednak chciałabym dziś zaprezentować Wam duet naturalnych, polskich kosmetyków do włosów farbowanych - ciemnych marki Fitomed, które towarzyszą mi od kilku tygodni. Aha, osobiście mam włosy ciemne, ale naturalnie, bowiem nie farbuję ich od ponad czterech lat.



Synergiczne działanie zawartego w szamponie wyciągu z liści herbaty cejlońskiej oraz z liści henny irańskiej o właściwościach barwiących, nadaje włosom ciepłe, kasztanowe refleksy oraz zapobiega wypłukiwaniu koloru. Wyciąg herbaciany i z henny zawiera także liczne sole mineralne i antyutleniacze korzystnie wpływające na zdrowy wygląd włosów. Bazę myjącą stanowią naturalne substancje myjące (saponiny) wyodrębnione z korzenia mydlnicy lekarskiej. Produkt przeznaczony jest do do włosów ciemnych lub po koloryzacji ciemnymi odcieniami farb.
Dość rzadki szampon o delikatnym, ziołowym zapachu i brązowo-czerwonym zabarwieniu zamknięto w poręcznej, plastikowej butelce (250 ml). Pierwsze mycie nie powoduje obfitej piany, ale już po spłukaniu i ponownym naniesieniu szamponu uzyskujemy piękną piankę. Szampon dokładnie oczyszcza włosy i skalp, nie powodując podrażnień. Nie wiem jak zmywa oleje, nie używam ich w ostatnim czasie. Co do pogłębienia ciemnego koloru włosów to nie zauważyłam żadnej różnicy. Pasma po spłukaniu szamponu aż skrzypią, ale nie są splątane - to lubię.

Ziołowy szampon do włosów ciemnych można nabyć w sklepie internetowym producenta KLIK za cenę 11,50 zł/250 ml.

INCI: Aqua, Saponaria Officinalis Root Extract, Lawsonia Inermis Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Coco Glucoside, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Peg-7-Glyceryl Cocoate, Polyquaternium-7, Cytric Acid, Parfum, Dmdm Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone.


Z kolei odżywka do włosów ciemnych, według producenta, zmniejsza łamliwość włosów osłabionych po koloryzacji, pogrubia je, przyspiesza ich porost, ułatwia rozczesywanie. Na dłużej utrzymuje ciemny kolor fryzury, nadając jej ciepłe kasztanowe refleksy. Co ciekawe, producent wskazuje, że nakładając niewielką ilość odżywki, nie musimy jej spłukiwać.
Bezzapachową i lekką w konsystencji odżywkę zamknięto w przezroczystej, plastikowej butelce (200 ml). Podczas pierwszego użycia nałożyłam na włosy standardową ilość preparatu, która niestety okazała się po wyschnięciu zbyt mała - włosy były naelektryzowane i niedociążone. Przy kolejnym myciu zastosowałam większą ilość odżywki, tj. około dwie duże łyżki, jak również pozostawiłam ją na mokrych włosach na jakieś trzy/cztery minuty. Efekt okazał się o niebo lepszy. Pasma uzyskały większe wygładzenie i dociążenie, lepiej się rozczesywały. Pogłębienia mojego ciemnego koloru włosów nie odnotowałam. Niemniej jednak jestem z tego włosowego duetu bardzo zadowolona!

Ziołową odżywkę do włosów ciemnych można nabyć w sklepie internetowym producenta KLIK za cenę 10 zł/200 ml. 

INCI: Aqua, Lawsonia Inermis Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glycerin, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Parfum, Phenoxyethanol(and)Ethylhexylglycerin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLON BY: PANNA VEJJS.